  • 1. Data: 2003-09-26 22:30:43
    Temat: rekojmia-mieszkanie w spoldzielni
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    witam,
    mam mieszkanie,zakupione w spoldzielni. Prosze mi powiedziec,jaki jest okres
    rekojmi w przypadku,gdy umowa tego nie zawiera? Czy jest to okreslone
    ustawowo? Pekaja mi sufity,wydaje mi sie,ze to podlega rekojmi. Ktos z Was
    mial/ma podobne doswiadczenia?
    dziekuje za odpowiedzi
    pozdr
    magda

  • 2. Data: 2003-09-27 14:07:54
    Temat: Re: rekojmia-mieszkanie w spoldzielni
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bl2es1$ck9$1@nemesis.news.tpi.pl>, madzia wrote:
> [...]
    > rekojmi w przypadku,gdy umowa tego nie zawiera? Czy jest to okreslone
    > ustawowo? Pekaja mi sufity,wydaje mi sie,ze to podlega rekojmi. Ktos z Was

    Tak, ustawowo (KC). Z tego co wiem 3 lata.

    --
    Marcin