  • 21. Data: 2013-07-10 21:46:23
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-07-10 19:00, Budzik napisał(a):

    > U mnie numer alarmowy jest do dwóch majstrow zajmujących sie instalacjami.
    > Na komórkę.
    > Ciekawe jak oni nagrywają :)
    >
    > Możesz podac ten przepis?

    Sorry za wprowadzenie w błąd - ów przepis zniknął w zeszłym roku, ale
    nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś sam nagrywał rozmowę, może się
    przydać :)

    Czy firma pobiera również opłatę za zerwanie plomby przez nich? Czy
    tylko przez Ciebie?

    --
    PM

  • 22. Data: 2013-07-10 21:51:25
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zle zrozumiałes pytanie.
    > Było: po jakiego chuja...?

    Bo firma legalizująca musi zarobić... :)
    WOJO

  • 23. Data: 2013-07-10 22:57:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-10 21:46, PM pisze:

    > Sorry za wprowadzenie w błąd - ów przepis zniknął w zeszłym
    > roku,

    A możesz podać ów zniknięty przepis ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 24. Data: 2013-07-10 23:04:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przed pewnym czasem pisałem, jak to wodociągi warszawskie wpadły na nowy
    > pomysł zarobku bez wysiłku. Otóż oplombowały one (zresztą jak się zdaje,
    > nie tylko u mnie) nie tylko wodomierz, ale i 2 zawory odcinające, tj
    > przed, jak i ten bezpośrednio za miernikiem. Teraz jeśli klient z
    > jakiegoś powodu chce zamknąć wodę w domu, to musi nie tylko wzywać ekipę
    > z wodociągów, ale i zapłacić ok 150 zł za zerwanie plomby.

    Moim zdaniem mozesz sobie ten zawór za wodomierzem spokojnie zamknąć i nie
    przejmować ich plombami. Ten zawór jest Twój. równie dobrze mogliby Ci
    oplombować kurek w kuchni. Zamiennie niech Ci założą jeszcze jeden zawór za
    tym ich kulowym na swój koszt, skoro ten kulowy uznają za część wodomierza.
    Kiedyś tam był, to po co go kradli?.

  • 25. Data: 2013-07-10 23:18:28
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-07-10 22:57, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A możesz podać ów zniknięty przepis ?

    Nie dam rady, pytałem o ten przepis speca który instalował takie
    urządzenia w wielu firmach typu gazownie, elektrownie, wodociągi itd.
    Koleś ma poszukać, ale znając jego burdel, to może być z tym kłopot ;)
    Trzeba sprawdzić na stronie takiej firmy czy rejestruje rozmowy, albo
    samemu to zrobić, innej drogi niema.
    Z tego co znalazłem to w tym przypadku przepisy dot. plomb wymyśliła
    sobie warszafka i to nie jest pierwszy taki problem.

    --
    PM

  • 26. Data: 2013-07-11 00:27:50
    Od: m <m...@g...com>

    On 10.07.2013 18:36, p47 wrote:

> [...]
    > , zresztą też oplombowane, chyba od poczatku.
    > 2. a nawet po zamknięciu dopływu wody domontowanie dodatkowego zaworu
    > wymaga:
    > a. rozkręcenia rur po to, aby dokonać
    > b. wykręcenia ze złączki odcinka rury za zaworem za wodomierzem
    > c. odcięcie z niej odpowiedniego odcinka (długości śrubunka i
    > dodatkowego zaworu)
    > d. nagwintowanie końca rury po stronie tego odcięcia
    > e. nakręcenie tam srubunka
    > f. dołączenie dodatkowego zaworu
    > g. uiszczenie 147,50 zł chu.om z wodociągów warszawskich za zdjęcie

    Ale po co? Masz już swój zawór, możesz olać "ich" zaplombowany.

    p. m.

  • 27. Data: 2013-07-11 01:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > speca który instalował takie
    > urządzenia w wielu firmach

    hihihihi

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 28. Data: 2013-07-11 01:37:23
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-07-11 01:00, Budzik napisał(a):

    > hihihihi

    Pewnie było za dużo sporów i dlatego postanowili ukrócić ten przepis :)
    Firmy nie mogły nabijać ludzi w butelkę, więc wystarczyło zmienić jeden
    paragraf w jakiejś ustawie i już interes się kręci od nowa :)
    To niestety zawsze w ten sposób działało, szary obywatel zawsze bedzie
    na straconej pozycji :/

    --
    PM

  • 29. Data: 2013-07-11 10:49:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-11 01:37, PM pisze:

    > Pewnie było za dużo sporów i dlatego postanowili ukrócić ten
    > przepis :)

    Nie było takiego przepisu, a ty po prostu pie*&*%#$z jak
    potłuczony powielając co usłyszałeś od jakiegoś robola pod budką
    z piwem.

> [...]
    > od nowa :)
    > To niestety zawsze w ten sposób działało, szary obywatel zawsze

    A pokażesz w końcu ten zniknięty paragraf . No skoro wiedziałeś
    kiedy przepis został zniknięty, to powinieneś go móc wskazać.
    Wystarczy popatrzeć w ustawę na dzień przed zniknięciem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 30. Data: 2013-07-11 11:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > jeden paragraf w jakiejś ustawie i już interes się kręci od nowa :)
    > To niestety zawsze w ten sposób działało, szary obywatel zawsze bedzie

    Chyba nie zrozumiales.
    Nie zdziwiło cię, ze te historie opowaida czlowiek, którego byt ekonomiczny
    jest polepszany dzieki takim przepisom?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)