  • 11. Data: 2013-07-10 07:37:59
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    p47 wrote:

    > To naprawdę jest pomyślane, aby skutecznie
    > wyłudzać kasę od ludzi,- bo przecież każdy od czasu do czasu musi
    > wodę na dłużej lub krócej wyłączać; - ja niestety nie przy wszystkich
    > urządzeniach mam indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle
    > awarii, czy jakiejś wymianie czy przeróbce : - 147,50 zł +dojazd.

    Zabuduj na tym szafkę, załóż kłódeczkę i powiadom ich pismem
    oficjalnym, że za dostęp bierzesz teraz 500zł każdorazowo.
    Ciekawe co ci odpiszą.

  • 12. Data: 2013-07-10 09:41:36
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    p47 wrote:
    > Niestety to niemożliwe,- choć zawory są w odległości ok 90 cm od siebie
    > (a wodomierz w środku) to oplombowano to wszystko jednym drutem,
    > odpowiednio poplątanym , z pomysłowymi pętelkami itp.:-) W sumie chyba
    > 3 m drutu poszło, no i 3 plomby.

    Poproś o zakręcenie zaworu na jedną dobę z powodu przebudowy
    instalacji wodnej w łazience.
    W tym czasie hydraulik zamontuje ci Twój nowy własny zawór tuż za
    zaworem oplombowanym. I mogą Ci naskoczyć...

  • 13. Data: 2013-07-10 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ponieważ oni wszystkie rozmowy muszą nagrywać,

    A skąd takie "muszą" wynika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 14. Data: 2013-07-10 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ekipa MPWiK przy okazji wymiany wodomierza (okresowego w związku z
    > upływem legalizacji).

    Zle zrozumiałes pytanie.
    Było: po jakiego chuja...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 15. Data: 2013-07-10 14:08:24
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-07-10 12:55, Budzik napisał(a):

    > A skąd takie "muszą" wynika?

    Wszystkie rozmowy na liniach alarmowych muszą być rejestrowane. Jest na
    to odpowiedni przepis, przynajmniej jeszcze jakiś czas temu był :)

    --
    PM

  • 16. Data: 2013-07-10 14:09:50
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-07-10 09:41, poszukiwacz napisał(a):
    > Poproś o zakręcenie zaworu na jedną dobę z powodu przebudowy instalacji
    > wodnej w łazience.
    > W tym czasie hydraulik zamontuje ci Twój nowy własny zawór tuż za
    > zaworem oplombowanym. I mogą Ci naskoczyć...

    Nie, jak przyjdą zaplombować, to oplombują również ten nowy :)

    --
    PM

  • 17. Data: 2013-07-10 17:08:07
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu środa, 10 lipca 2013 01:38:44 UTC+1 użytkownik p47 napisał:
> [...]
    potrzeb? Jakby co to powiedziec, ze tam nie bylo plomby, a zawor jest Twoj. I co ci
    moga zrobic? Licznik oplombowany, wiec nielegalnego poboru nie wcisna ci...

> [...]
    >
    > indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle awarii, czy jakiejś
    >
    > wymianie czy przeróbce : - 147,50 zł +dojazd.

    a nie ma zaworu glownego w piwnicy czy gdzies? DOPgadac sie z sasiadami (albo i nie)
    zakrecic na godzinke i w tym czasie zamontowac dodatkowy zawor.
    Jak nie to do rzecznika praw konsumenta uderzyc.
    Przemek

  • 18. Data: 2013-07-10 18:36:44
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-07-10 17:08, Przemek Lipski pisze:

> [...]
    nie) zakrecic na godzinke i w tym czasie zamontowac dodatkowy zawor.
    > Jak nie to do rzecznika praw konsumenta uderzyc.

    To nie taka prosta sprawa:
    1. opisana sytuacja dot. domu jednorodzinnego, - przed opisywanym
    zespołem wodomierza i 2 zaworów jest jedynie zawór-odcięcie w studzience
    , zresztą też oplombowane, chyba od poczatku.
    2. a nawet po zamknięciu dopływu wody domontowanie dodatkowego zaworu
    wymaga:
    a. rozkręcenia rur po to, aby dokonać
    b. wykręcenia ze złączki odcinka rury za zaworem za wodomierzem
    c. odcięcie z niej odpowiedniego odcinka (długości śrubunka i
    dodatkowego zaworu)
    d. nagwintowanie końca rury po stronie tego odcięcia
    e. nakręcenie tam srubunka
    f. dołączenie dodatkowego zaworu
    g. uiszczenie 147,50 zł chu.om z wodociągów warszawskich za zdjęcie
    plomby + za 2-krotny dojazd
    h. wypicie nieznanej ilości alkoholu na uspokojenie, żeby moje wk..nie
    na wodociągi zelżało, bo
    3. te wszystkie czynności i koszty musiałbym ponieść, ponieważ wodociągi
    MÓJ własny zawór za wodomierzem, nigdy im nie przekazywany ot tak sobie
    zawłaszczyły!

  • 19. Data: 2013-07-10 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wszystkie rozmowy na liniach alarmowych muszą być rejestrowane. Jest
    > na to odpowiedni przepis, przynajmniej jeszcze jakiś czas temu był :)

    U mnie numer alarmowy jest do dwóch majstrow zajmujących sie instalacjami.
    Na komórkę.
    Ciekawe jak oni nagrywają :)

    Możesz podac ten przepis?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 20. Data: 2013-07-10 19:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie, jak przyjdą zaplombować, to oplombują również ten nowy :)

    Skoro tak mozna, to moze warto oplombować drzwi (oczywiscie wodociągów) i
    wystawić cennik zerwania plomb.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.