  • 1. Data: 2013-07-08 17:11:48
    Temat: Nie znam adresu swiadka
    Od: w...@g...com

    Witam,

    Nie znam adresu swiadka, sad wzywa do podania adresu w ciagu 7 dni pod rygorem
    pominiecia jego zezna. Co robic?

    Mam jego imie i nazwisko nr telefonu, wiem gdzie studiuje, miejsce zamieszkania
    (prawdopodobne) mam z nim kontakt biezacy ale nie sadze aby podal mi swoj adres
    dobrowolnie :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-07-08 23:25:27
    Temat: Re: Nie znam adresu swiadka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    >
    > Mam jego imie i nazwisko nr telefonu, wiem gdzie studiuje, miejsce
    > zamieszkania (prawdopodobne) mam z nim kontakt biezacy ale nie sadze aby

    To podaj to miejsce prawdopodobne. Sad chce mu doreczyc wezwanie, a nie
    dowiedziec sie, gdzie jest zameldowany.