  • 51. Data: 2013-07-12 17:26:39
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-12 02:06, p47 pisze:

    > koloru blond..

    > ;-)
    Lubię ten kolor. Ale i tak najwięcej rudych się na grupach wymądrza.

    --
    animka

  • 52. Data: 2013-07-13 17:47:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "p47" <k...@w...pl> wrote in message
    > Ale przede wszystkich DLACZEGO!!! mam zawracać sobie głowę

    dlatego ze wczesniej dales sobie na nia wejsc

    a teraz musisz:

    a) zaplacic i zafundowac sobie przerobke,
    b) dogadac sie z nimi bezposrednio
    c) wplynac na nich za pomoca sadu itp.

    nikt z nas nie przyjedzie ci zdjac plomby

  • 53. Data: 2013-07-13 19:19:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Jul 2013, m4rkiz wrote:

    > "p47" <k...@w...pl> wrote
    >
    > dlatego ze wczesniej dales sobie na nia wejsc

    Coś w tym jest.
    "Posiadanie jest silniej chronione niż własność" :)
    (tudzież ":(" dla właściciela)

    > nikt z nas nie przyjedzie ci zdjac plomby

    Ale co ponarzekał to jego, a przy okazji inni zainteresowani
    zostali ostrzeżeni przed mało uczciwą zagrywką.
    Pro publico bono całkiem ten wątek :)

    pzdr, Gotfryd