  • 1. Data: 2002-04-25 11:10:02
    Temat: spadek
    Od: "team2k" <t...@g...pl>

    jestem kawalerem ale niebawem to zmienie. co do moich zamiarow... to
    chcialbym aby po mojej smierci wiekszosc majatku dziedziczyli rodzice i
    rodzenstwo. jak to zabezpieczyc prawnie? i jaki wplyw na moje dzialania ma
    potencjalne pojawienie sie potomstwa?

    pozdrawiam - mateusz

  • 2. Data: 2002-04-25 14:31:32
    Temat: Re: spadek
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, team2k wrote:

    > jestem kawalerem ale niebawem to zmienie. co do moich zamiarow... to
    > chcialbym aby po mojej smierci wiekszosc majatku dziedziczyli rodzice i
    > rodzenstwo. jak to zabezpieczyc prawnie? i jaki wplyw na moje dzialania ma

    Normalnie, testamentem.

    > potencjalne pojawienie sie potomstwa?

    Żadne - a zresztą testament zawsze możesz zmienić.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)