  • 1. Data: 2002-04-25 10:27:12
    Temat: umowa zlecenie / 26letni sudent
    Od: "Lokir" <l...@6...pl->

    witam szanownych grupowiczow

    czy ktos z Was wie moze jak to jest z zatrudnianim studentow na umowe
    zlcenie
    z tego co mi wiadomo z dniem ukonczenia 26 roku zycia student musi zaczac
    oplacac ZUS od umowy zlecenia.
    ale slyszalem od pewnej milej pani ze jest ponoc kruczek w prawie pracy
    mowiacy ze owszem jest to 26 .. ale 26 + iles tam jeszcze dni co w praktyce
    przeklada sie na prawie rok wiecej zwolnienia z ZUSu ..

    czy moje informacj sa tylko plotka ?
    jesli nie sa prosze mnie skierowac do zrodla tejze informacji ?

    z gory dziekuje za pomoc
    Lokir

    PS. prosze odpowiedzcie to dla mnie bardzo wazna informacja !

  • 2. Data: 2002-04-25 12:32:57
    Temat: Re: umowa zlecenie / 26letni sudent
    Od: "Sandra" <daria-!@wp.pl>

    ______________ Sandra
    Sandi Jagoda ICQ#: 153642378 Current ICQ status: + More ways to contact me i
    See more about me:
    ______________
> [...]
    >
    > czy moje informacj sa tylko plotka ?
    > jesli nie sa prosze mnie skierowac do zrodla tejze informacji ?

    korzystniejszy niż jakieś umowy zlecenia
    Sandra
    No ale pewnie specjaliści od prawa pracy sie wypowiedzą ...

  • 3. Data: 2002-04-25 14:30:39
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, Lokir wrote:

    > czy ktos z Was wie moze jak to jest z zatrudnianim studentow na umowe
    > zlcenie

    Normalnie.

    > z tego co mi wiadomo z dniem ukonczenia 26 roku zycia student musi zaczac
    > oplacac ZUS od umowy zlecenia.

    Bzdura. Jeśli nie pracuje oraz nie podpada pod ubezpieczenie kogoś innego
    (np. współmałżonek), to musi opłacić sobie ZUS bez względu na to czy
    studiuje czy nie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-04-26 05:38:22
    Od: "Lokir" <l...@6...pl->

    > Bzdura. Jeśli nie pracuje oraz nie podpada pod ubezpieczenie kogoś innego
    > (np. współmałżonek), to musi opłacić sobie ZUS bez względu na to czy
    > studiuje czy nie.

    bzdura czy nie ...
    do dnia urodzin spokojnie sobie pracowalem i ZUSu za mnie nie placono
    ot co !

  • 5. Data: 2002-04-26 08:55:39
    Od: "gal" <j...@p...fm>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@a...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0204251629280.1310-100000@loca
    lhost...
> [...]

    > Bzdura. Jeśli nie pracuje oraz nie podpada pod ubezpieczenie kogoś innego
    > (np. współmałżonek), to musi opłacić sobie ZUS bez względu na to czy

    Nie bzdura!
    art 6 ust 1 pkt 4 ustawy o systemie ubezpieczen spolecznych

    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 6. Data: 2002-04-26 10:10:58
    Od: "Lokir" <l...@6...pl->

    > Nie bzdura!
    > art 6 ust 1 pkt 4 ustawy o systemie ubezpieczen spolecznych

    a po 26 urodzinach zus obowiazkowy ???
    czy mozna sie jakos wymigac ?