    From: "funky" <N...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skradzione dane z bazy danych
    Date: Sun, 13 Jan 2002 11:21:58 +0100

    Witam

    Jeżeli moje dane zostały skradzione z bazy danych firmy, której płacę
    rachunki i następnie wykorzystane przez złodzieja, tak, że straciłem troche
    kasy (o tym, że zostały skradzione dopiero później zostałem poinformowany),
    to kto ponosi odpowiedzialność? Ja? czy firma przechowująca moje dane?

    Pozdrawiam
    funky