  • 1. Data: 2021-10-08 14:29:26
    Temat: skoki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak tam w koncu wyszlo z lex TVN?

    Bo zrobilo sie gruubo

    https://www.msn.com/pl-pl/sport/indeks-dyscyplin/sko
    ki-narciarskie-znikaj%C4%85-z-tvp-prawa-do-transmisj
    i-wzi%C4%85%C5%82-najwi%C4%99kszy-rywal/ar-AAPeQeQ

    "Amerykańska grupa już wcześniej nabyła prawa do transmisji skoków
    narciarskich w Polsce do końca sezonu 2025/2026. Do tej pory
    udostępniała je TVP na zasadzie sublicencji. Przed nadchodzącym
    sezonem stacje się jednak nie porozumiały i tym samym wszystkie
    konkursy rozgrywane poza granicami Polski pokazywać będzie w otwartym
    kanale TVN.
    Wyjątkiem będzie rywalizacja w Wiśle i Zakopanem. Tę zobaczymy również
    w Telewizji Polskiej."

    J.

  • 2. Data: 2021-10-08 14:34:27
    Temat: Re: skoki
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > kanale TVN.
    > Wyjątkiem będzie rywalizacja w Wiśle i Zakopanem. Tę zobaczymy również

    Jaki w tym problem *prawny* ?
    [ Dlaczego to ma być na temat grupy *prawo* ? ]

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-10-08 14:51:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Oct 2021 14:29:26 +0200, J.F. napisał(a):

    > wszystkie
    > konkursy rozgrywane poza granicami Polski pokazywać będzie w otwartym
    > kanale TVN.

    No i co? Ziemkiewicz w którymś z niepokornych czasopism przyklejonym do
    koryta dojnej zmiany ogłosi, że skoki to sport dla mord zdradzieckich, a on
    woli rodeo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-10-08 15:20:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 14:29, J.F. pisze:
    > Bo zrobilo sie gruubo

    Czemu "grubo"? Jest wiele dyscyplin, których TVP nie pokazuje. Widziałeś
    kiedykolwiek relacje ze Snookera przykładowo? A tam Polacy też startują.
    po prostu TVP spadną wpływy z reklam.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-10-08 15:45:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    ki-narciarskie-znikaj%C4%85-z-tvp-prawa-do-transmisj
    i-wzi%C4%85%C5%82-najwi%C4%99kszy-rywal/ar-AAPeQeQ

    >Jaki w tym problem *prawny* ?
    >[ Dlaczego to ma być na temat grupy *prawo* ? ]

    Skoro lex TVN, to problem z samej nazwy jest prawny :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-10-08 15:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Widziałeś
    >kiedykolwiek relacje ze Snookera przykładowo? A tam Polacy też

    Tamtych sportow TVP widac nie chce pokazywac.

    A skoki bardzo chce, i sie tym chwali, wiec bedzie duzy klopot.

    A tu jeszcze TVN sie konczy licencja.

    J.

  • 7. Data: 2021-10-08 16:45:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 8 października 2021 o 15:20:20 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

    > Czemu "grubo"? Jest wiele dyscyplin, których TVP nie pokazuje. Widziałeś
    > kiedykolwiek relacje ze Snookera przykładowo? A tam Polacy też startują.
    > po prostu TVP spadną wpływy z reklam.

    Pięknie, idź z tym znakomitym pomysłem transmisji snookera do Kury, pewnie przyjmie.
    Czy tam wzrosną czy spadną wpływy z reklam to jeden pies, 2 miliardy i tak są.
    Aha, tylko nie zapomnij najpierw migusiem wychować mistrza świata (bo olimpijskiego
    póki co się nie da - hmm, w sumie snooker mógłby ładnie wzbogacić program zimowych
    igrzysk - pomysł oddam za darmo), chyba że sądzisz, być może słusznie, że TVP
    oglądają już tylko takie debile, którym nie przeszkodzi to, że Polak startuje, ale
    odpada w pierwszej rundzie ;P

  • 8. Data: 2021-10-08 18:24:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak mocodawcy tvnu chcą w Polsce nadawać a nie chcą się dzielić sygnałem
    to można im pod pretekstem tak ostatnio modnej nagonki na optymalizacje
    podatkowe KONCESJĘ ANULOWAĆ.

    Tak się postępuje z firmami co mają siedzibę w szopie na lotnisku ;-)
    płacącymi znikome podatki w porównaniu z np. polsatem.

  • 9. Data: 2021-10-08 19:06:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 16:45, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    > startuje, ale odpada w pierwszej rundzie ;P
    > W Snookera mistrza możemy jeszcze mieć, zaś w skokach już mamy, wiec
    bedzie mniejsza sensacja.

    --
    Robert Tomasik