  • 1. Data: 2004-11-14 21:05:20
    Temat: skarżenie prawnika - czy to może zadziałać?
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    wytoczylem pzu sprawe o niedoplacone odszkodowanie za wlamanie.
    reprezentowal mnie prawnik. pierwsza instancja - klapa, stosowal jakąś swoja
    strategie, nie powolujac sie na prawa podatkowe, regulujace kwestie
    wyplacania odszkodowania. apelacja zostala wniesiona. i nic wiecej nie wiem
    az pewnego dnia dostaje info, ze przegralem - apelacja zostala odrzucona.
    zadnych informacji o kolejnych decyzjach sądu, ani w formie pisemnej ani
    ustnej (a ma ze mna kontakt mailowy jak i telefoniczny na komorke).

    chce go zaskarzyc ze mnie nie informaowal ani sie nie konsultowal i w ogole
    nie zrobil nic aby wygrac. czyli ze nie dochowal starannosci w prowadzeniu
    sprawy. czy takie dzialanie moze przyniesc jakikolwiek pozytywny dla mnie
    rezultat (jako pozytywny rozumiem zwiekszenie salda na moim koncie)? czy
    moze powinienem skorzystac z OC, ktory kazdy adwokat powinien posiadac?
    jesli tak, to czy adwokat jest zobowaiazany na żądanie klienta przedstawic
    stosowny dokument?

    PK

  • 2. Data: 2004-11-14 21:19:33
    Temat: Re: skarżenie prawnika - czy to może zadziałać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Czy adwokat gwarantował Ci w jakiś sposób wygraną? bo jeśli tak, to
    ewentualnie masz jakieś znikome szanse. W przeciwnym wypadku żadnych.

  • 3. Data: 2004-11-14 21:33:52
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

> [...]
    > zadnych informacji o kolejnych decyzjach sądu, ani w formie pisemnej ani
    > ustnej (a ma ze mna kontakt mailowy jak i telefoniczny na komorke).

    Odrzucona apelacja to kiepski prawnik.
    Była to pewnie nieprawidłowo wniesiona apelacja, może po terminie lub za
    mała wartość przedmiotu sporu itp.

    Michał

  • 4. Data: 2004-11-14 21:53:30
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    > Odrzucona apelacja to kiepski prawnik.

    Tak, ale o tym dowiedzialem sie po fakcie :( Obrósł w piorka w miedzyczasie
    naszej wspolpracy.

    > Była to pewnie nieprawidłowo wniesiona apelacja, może po terminie lub za
    > mała wartość przedmiotu sporu itp.

    Terminy byly w porzadku. Natomiast chodzi o to, ze nie zostalem
    poinformowany o zadnych krokach sądu oprocz finalnego oddalenia. Na tym
    chcialbym bazowac wszczynajac ewentualnie walke. Poniewaz ja sie personalnie
    kontaktowalem z ksiegowymi i mialem na ten temat osobne przemyslenia, inne
    niz prawnik mnie reprezentujacy, niestety nie mialem mozliwosci ich
    zaprezentowania.

    PK

  • 5. Data: 2004-11-14 23:14:24
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > kontaktowalem z ksiegowymi i mialem na ten temat osobne przemyslenia, inne
    > niz prawnik mnie reprezentujacy, niestety nie mialem mozliwosci ich

    Bez szans.
    Poza tym chyba niezbyt dbales o sprawe?

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 6. Data: 2004-11-14 23:34:37
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    > Bez szans.

    To jakie sa obowiazki adwokata, ktorego ustanowilem pelnomocnikiem?

    > Poza tym chyba niezbyt dbales o sprawe?

    Szczerze powiedziawszy, zaskoczylo mnie tępo dzialania polskiego
    sądownictwa!! Ze tak szybko znaczy.