  • 1. Data: 2004-11-14 17:32:45
    Temat: stypendium socjalne
    Od: "Ola" <o...@w...pl>

    Ze względu na niskie dochody mojej rodziny ubiegam się
    o stypendium socjalne na mojej uczelni.
    Źródłem dochodu są tylko zarobki mojej mamy,
    więc cały dochód zgodnie z regulaminem dzieli się na dwie osoby
    - na mnie i na moją mamę. W momencie gdy moi rodzice się
    rozwodzili zostały przyznane nam alimenty w wysokości 20 zł miesięcznie.
    Ojciec płacił je do momentu gdy skończyłam szkołę średnią.
    Dwa lata temu zaniechał płacenia a mama również się o nie nie ubiegała.
    W związku z tym mam pytanie: jak mam udokumentować to na uczelni
    skoro jedynym dokumentem jakim dysponuję jest dokument sprzed 16 lat
    o przyznaniu alimentów o kwocie 20 zł. Czy wystarczy zaświadczenie mojej
    mamy?
    Proszę o radę, odpowiedź..
    Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

    --
    Ola

  • 2. Data: 2004-11-14 22:43:30
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: "maroko" <m...@h...pl>

    wejdz na strone www.menis.gov.pl
    tam sa wytyczne odnosnie obliczania wysokosci dochodzu na czlonka rodziny
    a najlepiej jakie dokumenty potrzebujesz zapytac na swojej uczelni...
    oni powinni poinformowac co i jak trzeba wykazac...
    pzdr