  • 1. Data: 2004-11-14 20:05:02
    Temat: Mieszkanie zakładowe zamiana
    Od: "slavoy" <y...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam przydzielone przez zaklad mieszkanie 1 pokojowe mieszkam razem z zona i
    synem obok sa 2 mieszkania 2 pokojowe zamieszkiwane przez wdowy pracownikow
    zakladu. Istnieje mozliwosc zeby odgornie (przez zaklad) zmusic do zamiany
    mieszkan?

    Obie panie mieszkaja samotnie.
    poz
    yovalS

  • 2. Data: 2004-11-15 00:44:30
    Temat: Re: Mieszkanie zakładowe zamiana
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cn8dp8$g82$1@news.onet.pl,
    slavoy <y...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > zona i synem obok sa 2 mieszkania 2 pokojowe zamieszkiwane przez
    > wdowy pracownikow zakladu. Istnieje mozliwosc zeby odgornie (przez

    Cieszę się, że nie jestem przypadkiem Twoją sąsiadką.

    Jak to sobie wyobrażasz? Mieszkasz z żoną w zakładowym mieszkaniu, zamiast
    cieszyć się, że je w ogóle masz to knujesz jak pozbawić sąsiadki, bedąca
    wdowami tego co im się nalezy tak ja Tobie Twoje. Pomysłowość ludzka nie ma
    granic. Czyli uważasz, że jeśliby to Ci się udało, to za rok w Twoim
    mieszkaniu jednopokojowym zamieszkałaby rodzina, która ma o jedno dziecko
    więcej i zmusiłaby ogdórnie zakład do zamiany mieszkania przez Ciebie, bo
    masz lepiej?
    ROTFL

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Skomplikowane a bezużyteczne prawdy są podobne gwiazdom,
    które będąc zbyt daleko od nas, żadnego nie dają światła