    From: "Pawel" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skarżenie prawnika - czy to może zadziałać?
    Date: Sun, 14 Nov 2004 22:53:30 +0100
    Sender: k...@o...pl@xdsl-1152.lodz.dialog.net.pl

    > Odrzucona apelacja to kiepski prawnik.

    Tak, ale o tym dowiedzialem sie po fakcie :( Obrósł w piorka w miedzyczasie
    naszej wspolpracy.

    > Była to pewnie nieprawidłowo wniesiona apelacja, może po terminie lub za
    > mała wartość przedmiotu sporu itp.

    Terminy byly w porzadku. Natomiast chodzi o to, ze nie zostalem
    poinformowany o zadnych krokach sądu oprocz finalnego oddalenia. Na tym
    chcialbym bazowac wszczynajac ewentualnie walke. Poniewaz ja sie personalnie
    kontaktowalem z ksiegowymi i mialem na ten temat osobne przemyslenia, inne
    niz prawnik mnie reprezentujacy, niestety nie mialem mozliwosci ich
    zaprezentowania.

    PK