    From: "Pawel" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skarżenie prawnika - czy to może zadziałać?
    Date: Sun, 14 Nov 2004 22:05:20 +0100
    Sender: k...@o...pl@xdsl-1152.lodz.dialog.net.pl

    wytoczylem pzu sprawe o niedoplacone odszkodowanie za wlamanie.
    reprezentowal mnie prawnik. pierwsza instancja - klapa, stosowal jakąś swoja
    strategie, nie powolujac sie na prawa podatkowe, regulujace kwestie
    wyplacania odszkodowania. apelacja zostala wniesiona. i nic wiecej nie wiem
    az pewnego dnia dostaje info, ze przegralem - apelacja zostala odrzucona.
    zadnych informacji o kolejnych decyzjach sądu, ani w formie pisemnej ani
    ustnej (a ma ze mna kontakt mailowy jak i telefoniczny na komorke).

    chce go zaskarzyc ze mnie nie informaowal ani sie nie konsultowal i w ogole
    nie zrobil nic aby wygrac. czyli ze nie dochowal starannosci w prowadzeniu
    sprawy. czy takie dzialanie moze przyniesc jakikolwiek pozytywny dla mnie
    rezultat (jako pozytywny rozumiem zwiekszenie salda na moim koncie)? czy
    moze powinienem skorzystac z OC, ktory kazdy adwokat powinien posiadac?
    jesli tak, to czy adwokat jest zobowaiazany na żądanie klienta przedstawic
    stosowny dokument?

    PK