  • 1. Data: 2004-11-14 21:16:50
    Temat: Nagrwyanie rozmowy z policjantem czy legalne?
    Od: "Patryk" <P...@w...pl>

    Czeka mnie rozmowa z policjantem ktoremu chce podac nowe okolicznosci
    przestepstwa o ktorych sie dowiedzialem.
    Czy moge taka rozmowe nagrywac (bez powiadomienia ) czy bylo by to
    przestepstwo.Chciabym nagrac aby w razie sadu miec jakeis dowody gdyby
    policja klamala.Policja ze zle pracuje w pewnej sprawie i juz raz umorzyla
    pomimo nieprzesluchania lownego podejrzanego.

  • 2. Data: 2004-11-14 21:30:05
    Temat: Re: Nagrwyanie rozmowy z policjantem czy legalne?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Patryk" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie ma zakazu nagrywania swoich rozmów.

  • 3. Data: 2004-11-14 23:50:30
    Od: "maja" <m...@v...pl>

    Nie ma zakazu, ale nie masz prawa użyc tego nagrania jako potencjalnego
    dowodu w sprawie.
    Gdybyś miał taki zamiar najpierw musisz osobę, którą nagrywasz powiadomic o
    tym fakcie. W przeciwnym razie oraz jeżeli osoba nagrywana nie wyrazi na to
    zgody, nagranie to nie ma żadnej wartości dowodowej, niestety...
    pozdro
    majka

  • 4. Data: 2004-11-15 00:16:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maja" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym fakcie. W przeciwnym razie oraz jeżeli osoba nagrywana nie wyrazi na
    > zgody, nagranie to nie ma żadnej wartości dowodowej, niestety...

    A jakaś podstawa prawna takiego twierdzenia? Bo z mojej wiedzy wynika, ze
    sąd za dowód może uznać, to co zechce. W przeciwieństwie do systemu
    anglosaskiego nawet dowody zdobyte przestępstwem. A nagranie własnej rozmowy
    przestępstwem nie jest.

  • 5. Data: 2004-11-15 00:37:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maja wrote:
    > Nie ma zakazu, ale nie masz prawa użyc tego nagrania jako potencjalnego
    > dowodu w sprawie.

    ROTFL

    > Gdybyś miał taki zamiar najpierw musisz osobę, którą nagrywasz powiadomic o
    > tym fakcie. W przeciwnym razie oraz jeżeli osoba nagrywana nie wyrazi na to
    > zgody, nagranie to nie ma żadnej wartości dowodowej, niestety...

    Przestań oglądać tanie amerykańskie mydlane opery.

  • 6. Data: 2004-11-15 00:39:59
    Od: a...@p...pl (Andrzej Guziak)

> [...]
    > wyrazi na to
    > zgody, nagranie to nie ma żadnej wartości dowodowej, niestety...

    Jasne, tylko Rywin o tym nie wiedzial i tak glupio wpadl. :))

    Pozdrawiam

    Andrzej Guziak
    mailto:a...@p...pl

    _____________
    List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )

  • 7. Data: 2004-11-15 09:58:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dowodu w sprawie.
    > Gdybyś miał taki zamiar najpierw musisz osobę, którą nagrywasz

    ha ha ha ha ha ha ha

    P.

  • 8. Data: 2004-11-15 14:24:35
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    maja wrote:
    > Nie ma zakazu, ale nie masz prawa użyc tego nagrania jako potencjalnego
    > dowodu w sprawie.
    A dlaczego? To chyba sąd decyduje, czy dopuszcza dowód czy nie?
    > Gdybyś miał taki zamiar najpierw musisz osobę, którą nagrywasz powiadomic o
    > tym fakcie. W przeciwnym razie oraz jeżeli osoba nagrywana nie wyrazi na to
    > zgody, nagranie to nie ma żadnej wartości dowodowej, niestety...
    Zakład fonoskopii KGP kiedyś informował, że 99% takich nagrań robionych
    jest z ukrycia, a więc bez wiedzy rozmówcy. Chyba coś pokręciłaś.
    Piotr

  • 9. Data: 2004-11-15 14:25:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    maja rzecze:
    > Nie ma zakazu, ale nie masz prawa użyc tego nagrania jako potencjalnego
    > dowodu w sprawie.

    Bredzia

    > Gdybyś miał taki zamiar najpierw musisz osobę, którą nagrywasz powiadomic o
    > tym fakcie.

    Bredzia.

    > W przeciwnym razie oraz jeżeli osoba nagrywana nie wyrazi na to
    > zgody, nagranie to nie ma żadnej wartości dowodowej, niestety...

    Brednie do sześcianu.

    pozdrawiam
    Arek

    --