  • 1. Data: 2007-03-20 14:02:08
    Temat: skarga do RPO - wzor w spr cywilnej
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    zamierzam złożyć skarg do RPO, jestem w trakcie pisania wniosku, chętnie
    jednak podparłabym się jakiś wzorem.
    Zwracam się z wielką prośbą o wskazanie gdzie mogę znaleźć taki wzorzec albo
    o przesłanie wzorca skargi do rzecznika Praw Obywatelskich.
    Z góry dziękuję.
    Pozdr, Joanna

  • 2. Data: 2007-03-20 17:03:57
    Temat: Re: skarga do RPO - wzor w spr cywilnej
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > albo
    > o przesłanie wzorca skargi do rzecznika Praw Obywatelskich.

    Nie ma wzorca - pisma do RPO nie wymagają zachowania żadnych wymogów
    formalnych. Byleby zawierały dane adresowe nadawcy, żeby rzecznik miał jak
    odpowiedzieć.

    Marcin.
    --
    www.radca.krakow.pl