  • 1. Data: 2007-03-20 13:13:23
    Temat: Prosba o wyjasnienie trudnych terminów
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Witam,

    Czy ktos mi moze wyjasnic co oznaczają terminy:

    1. nieruchomość władnąca
    2. postępowanie naprawcze

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2007-03-20 14:25:20
    Temat: Re: Prosba o wyjasnienie trudnych terminów
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    > 1. nieruchomość władnąca
    czyli ta, na rzecz właściciela której ustalono służebności

    > 2. postępowanie naprawcze
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Post%C4%99powanie_napra
    wcze

  • 3. Data: 2007-03-20 16:16:43
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > czyli ta, na rzecz właściciela której ustalono służebności

    W takim razie - co to są te służebnosi?

    Latet

  • 4. Data: 2007-03-21 11:37:03
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie - co to są te służebnosi?

    Ja pierdykam. Używaj Google, słowników, Encyklopedii... nie wiem czego
    jeszcze dopiero pytaj na grupie.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82u%C5%BCebno%C5%9
    B%C4%87