  • 1. Data: 2007-03-20 11:27:19
    Temat: PIT11b
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    Pracowałem od czerwca do listopada na umowę zlecenie - do tej pory nie
    otrzymałem PITu - co zrobić, jakieś sugestje
    Waldek

  • 2. Data: 2007-03-20 12:01:51
    Temat: Re: PIT11b
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pracowałem od czerwca do listopada na umowę zlecenie - do tej pory nie
    > otrzymałem PITu - co zrobić, jakieś sugestje
    > Waldek

    zapytaj pracodawcy?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-03-20 12:11:38
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Waldek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pracowałem od czerwca do listopada na umowę zlecenie - do tej pory nie
    > otrzymałem PITu - co zrobić, jakieś sugestje
    > Waldek

    zapytaj pracodawcy?
    Pytałem wg niego został wysłany na adres domowy

    Waldek

  • 4. Data: 2007-03-20 12:12:24
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Waldek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pracowałem od czerwca do listopada na umowę zlecenie - do tej pory nie
    > otrzymałem PITu - co zrobić, jakieś sugestje
    Zadzwon do ex-zleceniodawcy i mu sie przypomnij. Jesli bedzie sie
    ociagal - urzad skarbowy
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-03-20 12:55:30
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    > Zadzwon do ex-zleceniodawcy i mu sie przypomnij. Jesli bedzie sie
    > ociagal - urzad skarbowy
    CZyli skarga do US - własnie o to mi chodziło
    Waldek

  • 6. Data: 2007-03-20 21:34:43
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > CZyli skarga do US - własnie o to mi chodziło
    > Waldek

    Tylko nie zapomnij odwołaś skargę jak tego pita dostaniesz.

    Ja ostatnio wysłałem list który miał przejść droge 16 km i szedł ponad 30
    dni.

    Więc może faktycznie twój pit zostałwysłany?

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2007-03-20 23:40:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Waldek wrote:

    > CZyli skarga do US - własnie o to mi chodziło

    Najpierw to poproś o numer nadania i dopytaj się na poczcie.

    Podkładanie byłemu zleceniodawcy takiej świni z powodu wpadki poczty nie
    jest zbyt eleganckie.

  • 8. Data: 2007-03-21 09:14:08
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    Po rozmowie z pracodawcą okazało się że wysał PIT na inny adres i naprawia
    poprawkę - poczekamy

    Waldek