  • 1. Data: 2004-02-19 17:30:33
    Temat: sądy
    Od: log<p...@p...onet.pl>

    Upłynęło ponad miesiąc od rozprawy odwoławczej w sądzie grodzkim,
    gdzie orzeczono o uniewinnieniu. Czy jest jakiś termin na dostarczenie
    wyroku. Czy interweniować, czy czekać dalej........
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-19 17:44:56
    Temat: Re: sądy
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "log" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie orzeczono o uniewinnieniu. Czy jest jakiś termin na dostarczenie
    > wyroku. Czy interweniować, czy czekać dalej........

    a złozyłeś wniosek o doręczenie odpisu wyroku?
    i od czego odwoływałeś się do Sądu Grodzkiego?

    RF

  • 3. Data: 2004-02-19 19:07:35
    Od: log<p...@p...onet.pl>

    nie złożyłem bo mnie nikt nie pouczył, a odwoływałem się od wyroku w
    postępowaniu uproszczonym.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-02-19 23:26:42
    Od: "lux" <lux4@ NIESPAMEROM wp.pl>

    > nie złożyłem bo mnie nikt nie pouczył, a odwoływałem się od wyroku w
    > postępowaniu uproszczonym.
    ```````````
    zawsze możesz żądać odpisu wyroku. Złóż wniosek i tyle, bo sam to na pewno
    nie przyjdzie.

    --
    lux

  • 5. Data: 2004-02-20 00:02:28
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    log wrote:
    > nie złożyłem bo mnie nikt nie pouczył, a odwoływałem się od wyroku w
    > postępowaniu uproszczonym.

    na pewno w sądzie grodzkim to była rozprawa odwoławcza?
    a może wniosłeś sprzeciw od wyroku nakazowego?

    KG