  • 1. Data: 2004-02-19 14:27:16
    Temat: zajecie wynagrodzenia -komornik sadowy
    Od: "Kasia" <k...@a...pl>

    Dostałam zawiadomienie do pracy od KOMORNIKA SADOWEGO o zajęciu
    wynagrodzenia za pracę oraz wierzytelności zasiłku chorobowego i wezwanie do
    dokonywania potraceń.Najciekawsze jest to że kredyt który żyrowałm zaczynał
    sie osiem lat temu i od tej pory nie dostałam żadnego zawiadomienia że
    zobowiazania nie są spłacane.
    Moje pytanie brzmi: Czy komornik ma prawo do takich działań ? i czy mam
    możliwość odwołania się.
    kasia

  • 2. Data: 2004-02-19 15:19:59
    Temat: Re: zajecie wynagrodzenia -komornik sadowy
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zobowiazania nie są spłacane.
    > Moje pytanie brzmi: Czy komornik ma prawo do takich działań ? i czy

    komornik ma tytol wykonawczy?
    a czy przypadkiem przedawnienia niema?
    [ot]
    komornicy nawet jak nie maja prawa to swoje robia, bo sa bezkarni

    pozdro

  • 3. Data: 2004-02-19 15:39:59
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości