  • 1. Data: 2004-02-19 17:49:26
    Temat: Dobra osobiste psa
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Powiesiłem na tablicy ogłoszeń budynku fotografie kupkającego na trawniku
    przed domem psa.
    Psa wszyscy znają, właściciela też. Czy naruszylem dobra osobiste
    właściciela psa?
    Właściciela nie ma na fotce.

  • 2. Data: 2004-02-19 19:42:08
    Temat: Re: Dobra osobiste psa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tukan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem nie.

  • 3. Data: 2004-02-19 20:15:46
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Tukan wyskrobał(a):
> [...]
    > przed domem psa.
    > Psa wszyscy znają, właściciela też. Czy naruszylem dobra osobiste

    Nie.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2004-02-19 20:22:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > przed domem psa.
    > Psa wszyscy znają, właściciela też. Czy naruszylem dobra osobiste

    Nie, ale naruszyles dobra osobiste psa. KAra cie nie minie. Oszcza ci
    nogawkę.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 5. Data: 2004-02-20 20:59:04
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Nie, ale naruszyles dobra osobiste psa.

    I trawnika.

  • 6. Data: 2004-02-20 21:51:49
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c15naq$gsi$9@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Moim zdaniem nie.

    Ale mogłeś naruszyć dobra osobiste właściciela psa. Na pewno mniej niż
    gdybyś sfotografował faceta jak się załatwia na śmietniku ale jednak...
    BTW _mój pies_ ma dobra osobiste: to jego kość, jego micha i jego psie
    prawo ugryźć Anormalda B. w dupsko jeśli jeszcze raz do mnie przyjdzie.

    --
    Olgierd
    "Nie można usprawiedliwiać istnienia żadnego państwa o szerszym zakresie

  • 7. Data: 2004-02-21 16:58:33
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/20/2004 10:51 PM, Olgierd wrote:
> [...]
    > BTW _mój pies_ ma dobra osobiste: to jego kość, jego micha i jego psie
    > prawo ugryźć Anormalda B. w dupsko jeśli jeszcze raz do mnie przyjdzie.

    Więc niech pies wystąpi z powództwem lub ustanowi pełnomocnika.

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-02-21 17:14:58
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał:

    > I trawnika.

    ojjj... to musi uwazac na Super Ciocie ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448