    From: "h00d" <h...@h...punkt.pl.NIESPAMUJ>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sad grocki, wyrok, komornik
    Date: Tue, 23 Mar 2004 18:47:52 +0100

    witam.

    jakis czas temu dostalem wyrok w sadzie grockim. grzywna 600 pln plus 130 zl
    kosztow sadowych.
    dostalem cale 7 dni na splacenie tej sumy co zaowocowalo jedynie szerokim
    usmiechem z mojej strony bo jako bezrobotny student nie dam rady odlozyc
    takiej sumy nawet w pol roku.
    w zwiazku z tym spokojnie odkladalem sobie pieniadze az do dzisiaj, kiedy to
    dostalem list od pani komornik wzywajacy mnie do zaplacenia ww. 730 zl plus
    186,26 oplaty egzekucyjnej.
    tak, spodziewalem sie, ze komornik sie o mnie upomni, mialem jednak
    nadzieje, ze potrwa to minimalnie dluzej..
    mam 7 dni na splacenie ponad 900 zl - nierealne.

    w zwiazku z tym mam pytanie: czy i gdzie moge pisac jakies pismo z prosba o
    anulowanie, ew. odroczenie tudziez rozlozenie na raty (24?) tej grzywny ?
    czy pisanie czegokolwiek w ogole ma jakis sens ?
    przyznam, ze w chwili obecnej jestem troche przestraszony cala ta sytuacja..

    aa.. wlasciwie nie mam nic wlasnego, tzn mieszkam sam ale w domu rodzicow,
    dostaje alimenty (cos kolo 400 zl) + stypendium naukowe ~300 zl. nie wiem na
    co komornik moglby mi ewentualnie 'wsiasc'.

    z gory dziekuje za sugestie.

    p.
    h00d