  • Data: 2004-03-23 19:49:03
    Temat: Re: sad grocki, wyrok, komornik
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "h00d" <h...@h...punkt.pl.NIESPAMUJ> napisał w wiadomości
    news:c3pt9h$ii3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > w zwiazku z tym mam pytanie: czy i gdzie moge pisac jakies pismo z prosba
    > anulowanie, ew. odroczenie tudziez rozlozenie na raty (24?) tej grzywny ?

    piszesz do sadu, ktory wydal wyrok (komornikowi mozesz przeslac kopie do
    wiadomosci, aby sie odczepil) wniosek o odroczenie i rozlozenie na raty -
    na podstawie art. 49 kkw - w tym przypadku na okres roku.

    jesli potrafisz udowodnic trudna sytuacje materialna (zaswiadczenie z gminy
    o sytuacji majatkowej, plus kwity o dochodach i wydatkach, ew. jakies Twoje
    oswiadczenia dodatkowe na pismie) mozesz starac sie o umorzenie w czesci
    lub calosci - na podst. art. 51 kkw. Najlepiej isc na calosc i starac sie o
    umorzenie w calosci.

    > czy pisanie czegokolwiek w ogole ma jakis sens ?

    wiekszy niz czekanie na cud:-)
    jakbys mial probemy z pismem, to odezwij sie na priv.

    --
    pozdrawiam:-) Marek