  • 1. Data: 2004-03-23 17:47:52
    Temat: sad grocki, wyrok, komornik
    Od: "h00d" <h...@h...punkt.pl.NIESPAMUJ>

    witam.

    jakis czas temu dostalem wyrok w sadzie grockim. grzywna 600 pln plus 130 zl
    kosztow sadowych.
    dostalem cale 7 dni na splacenie tej sumy co zaowocowalo jedynie szerokim
    usmiechem z mojej strony bo jako bezrobotny student nie dam rady odlozyc
    takiej sumy nawet w pol roku.
    w zwiazku z tym spokojnie odkladalem sobie pieniadze az do dzisiaj, kiedy to
    dostalem list od pani komornik wzywajacy mnie do zaplacenia ww. 730 zl plus
    186,26 oplaty egzekucyjnej.
    tak, spodziewalem sie, ze komornik sie o mnie upomni, mialem jednak
    nadzieje, ze potrwa to minimalnie dluzej..
    mam 7 dni na splacenie ponad 900 zl - nierealne.

    w zwiazku z tym mam pytanie: czy i gdzie moge pisac jakies pismo z prosba o
    anulowanie, ew. odroczenie tudziez rozlozenie na raty (24?) tej grzywny ?
    czy pisanie czegokolwiek w ogole ma jakis sens ?
    przyznam, ze w chwili obecnej jestem troche przestraszony cala ta sytuacja..

    aa.. wlasciwie nie mam nic wlasnego, tzn mieszkam sam ale w domu rodzicow,
    dostaje alimenty (cos kolo 400 zl) + stypendium naukowe ~300 zl. nie wiem na
    co komornik moglby mi ewentualnie 'wsiasc'.

    z gory dziekuje za sugestie.

    p.
    h00d

  • 2. Data: 2004-03-23 18:02:06
    Temat: Re: sad grocki, wyrok, komornik
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "h00d" <h...@h...punkt.pl.NIESPAMUJ> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostalem cale 7 dni na splacenie tej sumy co zaowocowalo jedynie szerokim
    > usmiechem z mojej strony bo jako bezrobotny student

    Kłamiesz, panie "student".
    Sądy "grockie" nie istnieją.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-03-23 18:11:21
    Od: "h00d" <h...@h...punkt.pl.NIESPAMUJ>

    > Kłamiesz, panie "student".
    > Sądy "grockie" nie istnieją.

    na kopercie jest napisane:

    komornik sadowy dewiru 1 przy sadzie rejonowym w opolu

    'sad grocki' napisalem z rozpedu.
    nie wiem czy czepiasz sie pisowni czy istnienia sadu grodzkiego w ogole.
    w ogole niepotrzebnie sie udzielasz..

    p.
    h00d

  • 4. Data: 2004-03-23 19:08:55
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    alimenty i stypendium są wolne od zajęcia, jeżeli masz komputer i ine takie
    przedmioty tez nie może ci ich zająć jeżeli służa do nauki. Zreszta poczytaj
    sobei co jest zwolnione z egzekucji w części psotępowanie egzekucyjne
    kodeksu postępowania cywilnego. Znajdziesz na necie.
    W twoim rpzypadku egzekucja będzie bezskuteczna i komornik raczje umorzy
    postępowanie, Chociaż jeżeli wierzyciel się uprze sciągnie z rodziców :)).
    Możesz negocjować z komornikiem spłatę w ratach, myślę że w twojej sytuacji
    chętnie na to pójdzie.

  • 5. Data: 2004-03-23 19:49:03
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "h00d" <h...@h...punkt.pl.NIESPAMUJ> napisał w wiadomości

    > w zwiazku z tym mam pytanie: czy i gdzie moge pisac jakies pismo z prosba
    > anulowanie, ew. odroczenie tudziez rozlozenie na raty (24?) tej grzywny ?

    piszesz do sadu, ktory wydal wyrok (komornikowi mozesz przeslac kopie do
    wiadomosci, aby sie odczepil) wniosek o odroczenie i rozlozenie na raty -
    na podstawie art. 49 kkw - w tym przypadku na okres roku.

    jesli potrafisz udowodnic trudna sytuacje materialna (zaswiadczenie z gminy
    o sytuacji majatkowej, plus kwity o dochodach i wydatkach, ew. jakies Twoje
    oswiadczenia dodatkowe na pismie) mozesz starac sie o umorzenie w czesci
    lub calosci - na podst. art. 51 kkw. Najlepiej isc na calosc i starac sie o
    umorzenie w calosci.

    > czy pisanie czegokolwiek w ogole ma jakis sens ?

    wiekszy niz czekanie na cud:-)
    jakbys mial probemy z pismem, to odezwij sie na priv.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 6. Data: 2004-03-23 20:07:18
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poczytaj
    > sobei co jest zwolnione z egzekucji w części psotępowanie egzekucyjne

    Zamienią grzywnę na areszt.

  • 7. Data: 2004-03-23 20:08:05
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > 'sad grocki' napisalem z rozpedu.

    Dwa razy? Wstyd panie student!

  • 8. Data: 2004-03-23 20:49:03
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek <l...@b...fm> napisał(a):

    > Zamienią grzywnę na areszt.

    To juz powydzielali w miastach getta. Bo cos mi się wydaje że problemy z
    komornikiem to ma na oko z 5% ludzi w Polsce. Tomek

  • 9. Data: 2004-03-23 20:55:05
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Kłamiesz, panie "student".
    > Sądy "grockie" nie istnieją.

    A w Grocku?

  • 10. Data: 2004-03-23 20:57:03
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    tomek tarasiuk wrote:
    > To juz powydzielali w miastach getta. Bo cos mi się wydaje że problemy z
    > komornikiem to ma na oko z 5% ludzi w Polsce. Tomek

    Z komornikiem może tak, ale niekoniecznie z powodu grzywny.

    KG