  • 1. Data: 2006-10-16 14:05:11
    Temat: sad a komornik
    Od: "Paweł K" <p...@N...gazeta.pl>

    witam,
    czy jest mozliwe ze ad moze do mnie nie przyslac wyroku nakazujacego mi
    zaplate zaleglego kredytu, tylko zlecic sciagniecie tej sumy komornikowi?
    Mam wlasnie taka sytuacje, ze w ubieglym tygodniu przyszedl do mnie komornik
    i powiedzial ze na pdstawie wyroku tego a tego mam zaplacic tyle i tyl
    Dlaczego nie dostalem tego wyroku?

  • 2. Data: 2006-10-16 14:27:14
    Temat: Re: sad a komornik
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Paweł K napisał(a):
> [...]
    > i powiedzial ze na pdstawie wyroku tego a tego mam zaplacic tyle i tyl

    Sąd nie przysyła wyroku jeśli o to nie wniesiesz, ale wtedy powinieneś
    być poinformowany o rozprawie
    być może zignorowałeś jakieś awizo - z wezwaniem albo nakazem zapłaty.
    Zresztą jeśli jest to kredyt, to prawdopodobnie żadnego wyroku nie było,
    a jedynie sąd nadał klauzulę wykonalności bankowemu tytułowi
    egzekucyjnemu, na wystawienie którego zgodziłeś się przy okazji
    zawierania umowy kredytowej.
    Komornik nic nie doręczył?

    KG