    From: kam <x#k...@w...pl#x>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad a komornik
    Date: Mon, 16 Oct 2006 16:27:14 +0200

    Paweł K napisał(a):
    > czy jest mozliwe ze ad moze do mnie nie przyslac wyroku nakazujacego mi
    > zaplate zaleglego kredytu, tylko zlecic sciagniecie tej sumy komornikowi?
    > Mam wlasnie taka sytuacje, ze w ubieglym tygodniu przyszedl do mnie komornik
    > i powiedzial ze na pdstawie wyroku tego a tego mam zaplacic tyle i tyl
    > Dlaczego nie dostalem tego wyroku?

    Sąd nie przysyła wyroku jeśli o to nie wniesiesz, ale wtedy powinieneś
    być poinformowany o rozprawie
    być może zignorowałeś jakieś awizo - z wezwaniem albo nakazem zapłaty.
    Zresztą jeśli jest to kredyt, to prawdopodobnie żadnego wyroku nie było,
    a jedynie sąd nadał klauzulę wykonalności bankowemu tytułowi
    egzekucyjnemu, na wystawienie którego zgodziłeś się przy okazji
    zawierania umowy kredytowej.
    Komornik nic nie doręczył?

    KG