    From: " Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rezygnacja z karty kredytowej
    Date: Thu, 9 Aug 2012 10:49:35 +0000 (UTC)

    Witam. Z góry przepraszam jeżeli źle wybrałem grupę.

    Mam następujący problem. Chcę pójść do banku i zlikwidować kartę kredytową.
    Jednak chcę to zrobić w taki sposób żeby w tym momencie moja umowa z bankiem
    została całkowicie rozwiązana. Kiedy poprzednio rezygnowałem z karty, pani w
    banku teatralnie przecięła ją nożyczkami, co nie przeszkodziło w naliczeniu mi
    opłat jeszcze w następnym miesiącu. Tym razem chcę tego uniknąć.
    Czy mogę żądać potwierdzenia na piśmie że moja umowa z bankiem definitywnie
    wygasła i bank nie będzie pod moim adresem wysuwał żadnych żądań ani naliczał
    żadnych opłat?
    Czy mogę złożyć pisemne oświadczenie "Z dniem 9.08.2012 wycofuję zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych przez bank XXX w jakichkolwiek celach." i
    żądać potwierdzenia tego? Co jeśli odmówią?