  • 21. Data: 2008-07-20 10:15:14
    Temat: Re: rejestracja samochodu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]
    Sami popatrzcie co *Gotfryd Smolik news* napisał:

    > IMO zadeklarowałeś sprzeczność.
    > Warunkiem karalności jest "działanie na szkodę", skoro potencjalna
    > szkoda ustąpi (bo przecież ZAREJESTROWAŁ, nie?) to i przestępstwa
    > nie będzie.

    Co innego sprawa karna, a co innego kara na drodze służbowej, która się
    należy niekompetentnemu urzędnikowi.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2008-07-20 10:52:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Jul 2008 11:47:34 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >On Fri, 18 Jul 2008 18:34:12 +0200,

    >Kierownika poproszę.
    >A wniosek o rejestrację na dziennik podawczy.

    Kierownik nie zawolam, dziennika nie dam i co mi pan zrobi :-)

    A jak zaczniesz szukac kierownika, to cie ochrona gazem potraktuje,
    bo sala dla petentow jest tam, a do gabinetu kierownika wstep tylko
    dla osob umowionych :-)

    J.

  • 23. Data: 2008-07-20 14:57:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@k...sail-ho.p
    l>,
    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Co innego sprawa karna, a co innego kara na drodze służbowej, która się
    > należy niekompetentnemu urzędnikowi.

    Mhm.
    To co oni maja tam wyslac?
    'W zwiazku z tym, ze Pana urzednik domagal sie przy rejestracji
    dodatkowych dokumentow, prosimy o podanie podstawy prawnej. Jesli zas
    takiej podstawy prawnej nie ma i rzeczony urzednik wykazal sie
    niekompetencja, swoimi zadanienami narazajac nas na strate czasu i
    unieruchamiajac ten samochod na kilka prosimy o przeprosminy i
    wyciagniecie wobec tego urzednika konsekwencji.'?

    Wystarczy?

    Ale wyglada na to (podawalem linka), ze w tym Urzedzie tak juz jest. I
    to od lat. To gdzie mozna _wyzej_ to wyslac?

    TA

  • 24. Data: 2008-07-20 19:02:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Sun, 20 Jul 2008 12:52:50 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kierownik nie zawolam, dziennika nie dam i co mi pan zrobi :-)

    Polecony ZPO z najblizszej poczty + skarga do burmistrza/wójta.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 25. Data: 2008-07-20 20:21:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h...@4...com>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> wrote:

    > Polecony ZPO z najblizszej poczty + skarga do burmistrza/wójta.

    OK, a wrcajac do urzedu komunikacji - kto stoi nad takim urzednikiem?
    Kierownik? Naczelnik?
    I jak sie nazywa ten Urzad?

    TA

  • 26. Data: 2008-07-20 20:57:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Jul 2008 22:21:20 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:
> [...]

    Mamy pana list .. i co pan nam zrobi ? :-)

    >OK, a wrcajac do urzedu komunikacji - kto stoi nad takim urzednikiem?
    >Kierownik? Naczelnik?
    >I jak sie nazywa ten Urzad?

    Na gorze formalnie starosta, a wiekszym miascie prezydent [miasta].

    J.

  • 27. Data: 2008-07-21 18:12:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    >OK, a wrcajac do urzedu komunikacji - kto stoi nad takim urzednikiem?
    >Kierownik? Naczelnik?
    >I jak sie nazywa ten Urzad?

    Kierownik wydziału komunikacji urzędu powiatowego.

  • 28. Data: 2008-07-21 18:20:39
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka.org.pl> napisał w
    wiadomości news:nbk9849di6r6ps3a1vmu4mvq8ljor1pmkm@4ax.com...

    > Kierownik wydziału komunikacji urzędu powiatowego.

    A nie starostwo powiatowe?
    --
    Maluch

  • 29. Data: 2008-07-21 19:53:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Sami popatrzcie co *T...@s...in.the.world* napisał:

> [...]
    > unieruchamiajac ten samochod na kilka prosimy o przeprosminy i
    > wyciagniecie wobec tego urzednika konsekwencji.'?

    Po prostu skargę.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2008-07-21 20:34:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Sami popatrzcie co *J.F* napisał:

    > Mamy pana list .. i co pan nam zrobi ? :-)

    Zaproszę do WSA.

    Krzysiek Kiełczewski