  • 11. Data: 2008-07-18 21:13:44
    Temat: Re: rejestracja samochodu
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Niestety Kupujacy przy probie rejestracji zostal splawiony w Wydziale
    > Komunikacji w Otwocku, bo urzednik domagal sie zaswiadczenia z Urzedu
    > Skarbowego, ze samochod nalezal do masy spadkowej, i ze podatek zostal
    > odprowadzony.

    Nie jest zasranym interesem urzędasa czy podatek został zapłacony czy nie. Posłuchaj
    A.Płaszczycy. Kupujący występuje na piśmie, a urzędas musi na piśmie odpowiedzieć
    powołując się na przepisy.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-07-18 22:03:39
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Ten Otwock to jakis zdaje sie specyficzny jest:
    78727&a=71278727
    Ale czy na prawde to jakis panstwo w panstwie i nic nie mozna zrobic?
    Pozdrav
    TA

  • 13. Data: 2008-07-18 22:38:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał
    >
    > Moim zdaniem urzędnik z Otwocka. Ale nie pamiętam teraz podstawy prawnej.

    Mi się zdawało że na .prawo zapodawano iż NIE MA przepisu
    pozwalającego uzależniać rejestrację od podatków.
    Jak UM/UG uważa za stosowne, niech pisze donos do US.
    UM (przynajmniej u mnie) np. donos do ZUS napisać umie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2008-07-18 23:21:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mi się zdawało że na .prawo zapodawano iż NIE MA przepisu
    > pozwalającego uzależniać rejestrację od podatków.

    Przejrzałem rozporządzenie o rejestracji i nie ma. Nie przychodzi mi do
    głowy inne miejsce, gdzie mogło by to być. jest o podatku akcyzowym.

  • 15. Data: 2008-07-19 05:22:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jul 2008 15:13:33 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Komunikacji w Otwocku, bo urzednik domagal sie zaswiadczenia z Urzedu
    >Skarbowego, ze samochod nalezal do masy spadkowej, i ze podatek zostal
    >odprowadzony.

    A zostal zaplacony ? :-)
    Czy mi sie wydaje czy obecnie ten podatek wynosi zero dla bliskiej
    rodziny ?

    >dostarczyc interpretacje Urzedu z Wiktorskiej na pismie. I ze 'skoro nie
    >chca Panstwo dostarczyc dokumentow to Panstwo cos ukrywacie'.
    >Jak dla mnie przyklad komunistycznego myslenia.
    >Kto ma racje?

    Tego nikt nie wie :-)

    >Gdzie mozna sie poskarzyc, jesli urzednik w Otwocku nie ma racji?

    Sciezka odwolawcza: urzad, samorzad, sad administracyjny.
    Sciezka karna: prokuratura. Ale pewnie urzednikowi nic nie zrobia.
    Choc mozna naciskac :-)

    A najprosciej - zarejestrujcie na siebie w Warszawie, za tydzien
    sprzedacie.
    Tylko najpierw pisemne anulowanie umowy :-)

    J.

  • 16. Data: 2008-07-19 10:00:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e...@4...com>,
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A najprosciej - zarejestrujcie na siebie w Warszawie, za tydzien
    > sprzedacie.
    > Tylko najpierw pisemne anulowanie umowy :-)

    Ale ja tam nie jestem strona. Tylko jezyka zasiegam.
    A w tym watku nie chodzi o sama rejestracje (bo sprzedajacy pojada do
    Urzedu Skarbowego i stosowny papierek uzyskaja - i bedzie to szybciej,
    niz toj sposob).
    Chodzi wlasnie o to, zeby rzeczny urzednik zostal ukarany za
    niekompetencje ( o ile taka rzeczywiscie miala miejsce).

    TA

  • 17. Data: 2008-07-19 13:22:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]
    Sami popatrzcie co *Robert Tomasik* napisał:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Moim zdaniem urzędnik z Otwocka. Ale nie pamiętam teraz podstawy prawnej.

    > Złożyć wniosek o rejestrację na dziennik podawczy i zażądać decyzji o
    > odmowie. Tam będzie podstawa prawna i droga odwoławcza. Tylko, czy warto
    > kopać się z koniem?

    Warto. Na drugi raz urzędas wykona swoje obowiązki, a nie będzie
    utrudniał życie.

    pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2008-07-19 20:52:44
    Od: "P_ablo" <m...@p...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Chodzi wlasnie o to, zeby rzeczny urzednik zostal ukarany za
    > niekompetencje ( o ile taka rzeczywiscie miala miejsce).

    No to zeby zarejestrowac niech ida do US a zeby ukarac urzednika niech
    poczekaja pod urzedem i mu wpierdol spuszcza... :)

    Picasso

  • 19. Data: 2008-07-19 21:54:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2008, T...@s...in.the.world wrote:

    > J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
> [...]
    > Chodzi wlasnie o to, zeby rzeczny urzednik zostal ukarany za
    > niekompetencje ( o ile taka rzeczywiscie miala miejsce).

    IMO zadeklarowałeś sprzeczność.
    Warunkiem karalności jest "działanie na szkodę", skoro potencjalna
    szkoda ustąpi (bo przecież ZAREJESTROWAŁ, nie?) to i przestępstwa
    nie będzie.
    Karalności wyrażania własnych życzeń nie przewidziano, musi być
    jakiś skutek uboczny (np. żądanie własnej korzyści, szkoda dla
    petenta itepe) aby coś dało się znaleźć w KK.
    Urzędnik, jak nie ma podstawy prawnej, nie ma prawa "żądać
    dodatkowego papierka" (za Mazowieckiego chyba nawet jakaś
    propaganda publiczna była na ten temat), ale dopóty wszyscy
    mu DOBROWOLNIE przynoszą jakieś karteczki to przecież nie ma
    zakazu, żeby przynosili.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2008-07-20 09:47:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Fri, 18 Jul 2008 18:34:12 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >A moze odmowic? 'Cos Pan, zwariowal? Nic Panu nie podpisze i co mi Pan
    >zrobi?'

    Kierownika poproszę.

    A wniosek o rejestrację na dziennik podawczy.
    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98