  • 31. Data: 2008-07-22 15:43:08
    Temat: Re: rejestracja samochodu
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@k...sail-ho.p
    l>,
    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Rzeczywistość: droga odwołania nie kończy się na szefie urzędnika.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    To gdzie sie maja odwolywac???

    Sprawdzono raz jeszcze w losowym Urzedzie Komunikacyjnym w Warszawie.
    Mowia, ze wystarcza wyrok sadu plus umowa.
    Ja sam dzwonilem do Informacji Podatkowej, gdzie powiedziano, ze
    przedmioty nabyte w spadku, mozna zbyc natychmiast potem, byleby byly
    zgloszone do okresnenia wysokosci podatku.
    Tymczasem, podczas rozmowy telefonicznej kierownik dzialu upiera sie, ze
    skoro w postanowieniu sadu napisane, ze spadek po [...] dziedzicza [...]
    to skad on moze wiedziec, ze ten samochod rowniez?
    To oczywista bzdura, bo skoro dowod rejestracyjny jest na zmarlego, i
    jest postanowienie sadu, ze 'spadek', to co tu moze byc nieoczywiste?

    Co do podstawy prawnej, to nie podali. Ale podadza, jesli sie ich zapyta
    urzedowo. Debilizm. Bo tymczasem samochod stoi...

    TA

  • 32. Data: 2008-07-22 18:06:14
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Sprawdzono raz jeszcze w losowym Urzedzie Komunikacyjnym w Warszawie.
    > Mowia, ze wystarcza wyrok sadu plus umowa.

    Warto zrobić i zachować kopię dowodu rejestracyjnego bo mnie US męczył o nią
    odnośnie samochodu w spadku...

    zbyszek

  • 33. Data: 2008-07-22 18:18:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.samochody.]
    Sami popatrzcie co *T...@s...in.the.world* napisał:

    > To gdzie sie maja odwolywac???

    Do WSA, nie jestem tylko pewien czy przed WSA nie ma jeszcze jakiegoś
    urzędu na ścieżce. Na pewno potrzeba mieć wszystko na piśmie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2008-07-23 08:16:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 22 Jul 2008 17:43:08 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Co do podstawy prawnej, to nie podali. Ale podadza, jesli sie ich zapyta
    >urzedowo. Debilizm. Bo tymczasem samochod stoi...

    No to zapytaj urzędowo i już.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 35. Data: 2008-07-24 00:15:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    >
    > Co do podstawy prawnej, to nie podali. Ale podadza, jesli sie ich zapyta
    > urzedowo. Debilizm. Bo tymczasem samochod stoi...

    Znalazlem cos takiego na stronie... Starostwa Powiatowego w Otwocku:
    http://rutra.pl/img/karta_rejestracja.doc

    Wydaje mi sie, ze ich watpliwosc jest taka, ze w postanowieniu Sadu nie
    wymieniono samochodu.
    Ale czy rzeczywiscie jest to konieczne?
    W postanowieniu napisane jest: Spadek po [...] nabyli na podstawie
    ustawy [...] i [...].
    Czy rzeczywiscie potrzebny jest osobny papierek?

    Pozdrav
    TA