  • 1. Data: 2003-12-10 11:41:40
    Temat: regulacje na rynkach UK
    Od: "Jo" <k...@y...ie>

    Witam serdecznie,
    Wlasnie pisze male conieco na temat regulacji prawnych na rynku pracy w
    Wielkiej Brytanii. Znalazlam juz troche danych, ale to jednak nie wystacza.
    Jezeli znacie cos, co moglibyscie polecic, ksiazki, strony, cokolwiek -
    prosze dac mi znac. Moj mail: x...@y...ie
    Dzieki serdeczne

  • 2. Data: 2003-12-10 14:46:18
    Temat: Re: regulacje na rynkach UK
    Od: <m...@b...net>

    "Jo" <k...@y...ie> wrote in message
> [...]
    wystacza.
    > Jezeli znacie cos, co moglibyscie polecic, ksiazki, strony, cokolwiek -

    jo, czy my sie nie znamy (np z kajakow? :))))
    z drugiej strony... nie sadze, zeby tam, gdzie pracuje osoba mi znajoma bylo
    zapotrzebowanie na ten temat. Chyba, ze to Twoja prywatna inicjatywa ;)?
    btw, w kazdym wypadku sprecyzuj pytanie - chodzi Ci o regulacje prawne
    dotyczace Polakow? A jesli tak, to "self-employment"? Skilled worker scheme?
    Holiday maker wersja dla Europy Centralnej? Czy moze to, co "niby" ma sie
    rozregulowac po wejsciu Polski do Unii?
    btw, jesli sie nie znamy... jest grupa dyskusyjna na ktora pisuja Polacy
    pracujacy/zamieszkali w UK. Nie pamietam jednak nazwy, cos pod yahoo...
    jest firma polang (.com) ktora ma jakies informacje i linki do strony IND.
    to tyle, bo nie wiem o co chodzi konkretnie.

    marek