  • 1. Data: 2003-09-12 10:58:49
    Temat: pytanie o paragraf umowy
    Od: spokokoles <s...@p...fm>

    Co oznacza zapis?

    Wykonawca przenosi, za wynagrodzeniem określonym w § 3, na Zamawiającego
    całość autorskich praw majątkowych do dzieła.

    Czy znaczy to ze jesli zrobie komus zaluzmy grafike, logo to nie bede
    mogl go umiescic w swoim portfolio? Zrzekam sie tego ze kiedykolwiek
    milem do czynienia z tym dzielem, ktore tak naprawde ja zrobie?

    z gory thx

    P.

  • 2. Data: 2003-09-12 14:32:40
    Temat: Re: pytanie o paragraf umowy
    Od: spokokoles <s...@p...fm>

    A myslalem ze tu fachowcow znajde :-( a tu nic nikt nie potrafi
    odpowiedziec na proste pytanie.

    szkoda.

    P.

  • 3. Data: 2003-09-12 14:38:28
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-12 12:58, spokokoles napisał(a):

    > Wykonawca przenosi, za wynagrodzeniem określonym w § 3, na
    > Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do dzieła.

    To oznacza, że nie możesz komuś innemu sprzedać drugi raz tej pracy, ale
    Zamawiający może odsprzedać swoje prawa innemu podmiotowi.

    > Czy znaczy to ze jesli zrobie komus zaluzmy...

    "załóżmy"

    > ...grafike, logo to nie bede mogl go umiescic w swoim portfolio?
    > Zrzekam sie tego ze kiedykolwiek milem do czynienia z tym dzielem,
    > ktore tak naprawde ja zrobie?

    Masz pełnię praw autorskich i możesz je sobie umieścić (na własny
    użytek). Jeśli Twój zleceniodawca odsprzeda komus Twoje dzieło, to może
    ono być używane, jeśli będzie wiadomo, że to Ty zrobiłeś.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 4. Data: 2003-09-12 15:04:29
    Od: spokokoles <s...@p...fm>

    Wielkie dzieki bardzo mi pomogles.

    pozdrawiam

    P.

  • 5. Data: 2003-09-12 21:55:45
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    spokokoles wrote:

    > A myslalem ze tu fachowcow znajde :-( a tu nic nikt nie potrafi
    > odpowiedziec na proste pytanie.
    >
    > szkoda.

    Może nie wszyscy mają czas, żeby odpowiadać na pytania w godzinach pracy?

    Pozdrawiam,
    Marysia