  • 1. Data: 2004-11-05 10:04:33
    Temat: prwo
    Od: <h...@v...pl>

    Prawo w Polsce jest dobre tylko nikt go nie przestrzega

  • 2. Data: 2004-11-05 10:19:04
    Temat: Re: prwo
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2004 11:04:33 +0100, <h...@v...pl> napisał:

    > Prawo w Polsce jest dobre

    Z tym pozwalam się sobie nie zgodzić

    > tylko nikt go nie przestrzega

    A to akurat jest prawda

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-05 10:36:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z tym pozwalam się sobie nie zgodzić

    a co Pan zmienic proponuje?

    P.

  • 4. Data: 2004-11-05 10:49:12
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2004 11:36:33 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > a co Pan zmienic proponuje?

    procedury sądowe, kodeks karny, kodeks cywilny, kodeks drogowy...
    wymieniać dalej?

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-11-05 15:54:35
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    pl> napisał:

    > procedury sądowe, kodeks karny, kodeks cywilny, kodeks drogowy...
    > wymieniać dalej?

    Prościej chyba bedzie zmienić miejsce zamieszkania...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2004-11-05 17:13:03
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Massai napisał:

    > Prościej chyba bedzie zmienić miejsce zamieszkania...

    Ale mnie sie niechce...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 7. Data: 2004-11-05 18:54:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a co Pan zmienic proponuje?

    Myślę, że krócej było by wymieniać te dobre. Cała rzecz w tym, ze u nas się
    taks szybko zmieniają ustawy, że zanim wejdzie jakaś tam ustawa to już
    przepisy, do których była pisana się zmieniają. Ale miejmy nadzieję, że
    galop ustawowy mamy za sobą, bo już w jesteśmy w UE.