  • 1. Data: 2004-11-05 09:24:14
    Temat: pozew sądowy, jak naliczyć odsetki
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów. Mam taki mały problem, zakładam sprawe sądową, pisze pozew
    i nie wiem jednej rzeczy. Od kwoty o którą się upominam nie wiem jak naliczyć
    odsetki, czyli według jakiej stopy procentowej. Czy może poprostu w pozwie
    napisać że żądam odsetek od takiego terminu a sąd sam naliczy odsetki, czy też
    może powinno sie przyjąć np. jakieś stopy procentowe np. z NBP. Bardzo proszę
    o porade i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-05 09:30:15
    Temat: Re: pozew sądowy, jak naliczyć odsetki
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    też
    > może powinno sie przyjąć np. jakieś stopy procentowe np. z NBP. Bardzo

    Z tego co sie napatrzylam na rozne pozwy - wystarczy zawrzec formule ze
    wnosisz o zasadznie jakiejs tam przedmiotowej kwoty wraz z ustawowymi
    odsetkami za okres od... do....

  • 3. Data: 2004-11-05 09:48:11
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    > Z tego co sie napatrzylam na rozne pozwy - wystarczy zawrzec formule ze
    > wnosisz o zasadznie jakiejs tam przedmiotowej kwoty wraz z ustawowymi
    > odsetkami za okres od... do....
    >
    > Pozdrawiam

    Slicznie dziękuje .

  • 4. Data: 2004-11-05 21:32:35
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    W necie mozna znalezc kalkulator odsetkowy. Ciekawe i pomocne narzedzie.
    Wystarczy poszperac w google.pl.

    Pozdrawiam
    Deni

  • 5. Data: 2005-01-15 18:17:08
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Kwota główna i od kwoty główwnej odsetki Ustawowe.odsetki znajdziesz w
    INFOR jeśli się nie mylę ale napewno