  • 1. Data: 2004-11-05 08:05:07
    Temat: Prawo glosu na zgromadzeniu spoldzielni mieszkaniowej
    Od: janku <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    "Moja" spoldzielnia mieszkaniowa organizuje walne zgromadzenie.
    Jednak czlonkiem spoldzielni nie jestem ja, tylko moja mama,
    ale nie moze sie ona tam stawic, gdyz mieszka na drugim
    koncu Polski. Chcialbym miec prawo glosu na tym walnym - kiedys
    spoldzielni wystarczalo zwykle upowaznie, jednak gdy zadzwonilem
    do nich ostatnio, uslyszalem, ze TYLKO czlonek spoldzielni moze
    miec prawo glosu. Prawda li to ? Czy prawo spoldzielcze definiuje
    tego typu sytuacje ?

    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2004-11-10 23:30:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...może "wyciągnę"...:

    On Fri, 5 Nov 2004, janku wrote:

> [...]
    >+ spoldzielni wystarczalo zwykle upowaznie, jednak gdy zadzwonilem
    >+ do nich ostatnio, uslyszalem, ze TYLKO czlonek spoldzielni moze

    IMHO trzeba rozróżnić "mieć prawo głosu" od "upoważnić do
    wykonania prawa" !
    Nie wiem czy może "upoważnić" - jak dla mnie byłoby dziwne jakby
    członek nie mógł !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-11-11 00:06:05
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>