  • 1. Data: 2009-06-15 23:12:47
    Temat: program do kancelarii prawnej
    Od: Mark <m...@g...com>

    Cześć,

    Jaki program polecacie do zastosowania w kancelarii prawnej ?

    Wymagania to między innymi:
    -zarządzanie sprawami,
    -zarządzanie klientami,
    -zarządzanie dokumentami,
    itp.

    Jakie znacie popularne rozwiązania?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-16 18:52:48
    Temat: Re: program do kancelarii prawnej
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Mark pisze:
    > Cześć,
    >
    > Jaki program polecacie do zastosowania w kancelarii prawnej ?
    >
    > Wymagania to między innymi:
    > -zarządzanie sprawami,
    > -zarządzanie klientami,
    > -zarządzanie dokumentami,
    > itp.
    >
    > Jakie znacie popularne rozwiązania?
    >
    > Pozdrawiam

    Są różne. Sporo już wypróbowałem ale takiej jaką szukam to nie ma.
    Ostatnio testuję program "Kancelariusz" i on jest prawie taki jak
    poszukuję ale cena za niego to zabija.
    Program dobry bo ma to co szukałem.
    Pozdrawiam
    Michał

    PS.
    Przysłali nawet wersję demo.
    Poczekam na demo z lexa - "Kancelaria prawna"