  • 1. Data: 2009-06-30 11:29:18
    Temat: problem z właścicielem mieszkania
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    Witam,

    Mam taki problem - wynajmowałem mieszkanie, miałem tam podłączony interenet
    oraz kablówkę przez operatora. Otrzymałem wypowiedzenie umowy i lokal zdałem
    zgodnie z ustaleniami, niemniej umowa z operatorem jeszcze trwała 2 miesiące
    w związku z czym właściciel mieszkania stwierdził że on będzie korzystać z
    telewizji i internetu. Umowa była podpisana na mnie. Minęły 2 miesiące, mam
    zwrócić modem do operatora, router jest moją własnością, tymczasem
    właściciel albo mnie zwodzi kolejnymi terminami albo wogóle nie odbiera
    telefonu. Za chwilę przekroczę termin zwrotu i dostanę karę. Jak wymóc na
    właścicielu zwrot mojej własności? Policja i zawiadomienie o przestępstwie?

  • 2. Data: 2009-06-30 12:17:47
    Temat: Re: problem z właścicielem mieszkania
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > wogóle nie odbiera telefonu. Za chwilę przekroczę termin zwrotu i dostanę
    > karę. Jak wymóc na właścicielu zwrot mojej własności? Policja i

    Wyślij typowi wezwanie do wydania Twoich rzeczy pod rygorem skierowania
    sprawy do sądu. Może go to sprowadzi do pionu.