  • 1. Data: 2009-06-30 09:50:47
    Temat: Sprzedaż pojazdu przed upływem 6mc.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Witajcie
    Kupiłem skuter, jak się okazało, po 3 dniach żonie się on znudził, chcę
    go teraz sprzedać, na umowę kupna sprzedaży. Będę musiał zapłacić jakiś
    podatek za sprzedaż przed upływem 6mc od daty zakupu? Jeśli tak to o
    jakiej kwocie mowa. Wartość skutera to ok 3900zł ja go kupiłem za 2500zł
    i za tyle samo chciałem sprzedać. Jest kupiec ale jak to rozegrać
    prawnie żeby nie mieć problemów. Skuter kupiony od firmy która go na
    siebie zarejestrowała, ja jeszcze go nie przerejestrowałem. Czy na
    umowie kupna sprzedaży wpisuje swoje dane czy dane z dowodu
    rejestracyjnego czyli dane firmy od której go kupiłem?

    --
    krzysiek82