  • 1. Data: 2003-04-04 12:41:19
    Temat: problem z windykacja
    Od: homer<h...@i...pl>

    Mam problem z windykacją tz. dzwonią do mnie i żądają zapłaty dużej
    kwoty pieniędzy za dług wobec sieci komurkowej.Telefon był wzięty na
    moje nazwisko ale kartę miał mój pracodawca, który wydzwonił ten
    rachunek i podpisał mi zaświadczenie o zatrudnieniu żebym mógł kupić
    telefon.Tak naprawdę nie podpisał on zemną żadnej umowy o
    zatrudnieniu
    czyli praktycznie nie pracowałem tam. A teraz nie kwapi się zapłacić
    rachunku prawie 2000zł. Co mam zrobić. Proszę o szybką odpowiedż
    na
    mojego meila h...@i...pl.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-04 20:12:33
    Temat: Re: problem z windykacja
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "homer" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czyli praktycznie nie pracowałem tam. A teraz nie kwapi się zapłacić
    > rachunku prawie 2000zł. Co mam zrobić. Proszę o szybką odpowiedż

    To w końcu był Twoim pracodawcą, czy nie ?
    Jeśli nie - popełnił przestępstwo z art. 271 kk,
    a Ty - z art. 273 kk.
    Kartę SIM dobrowolnie mu dałeś - więc to
    Ty odpowiadasz za zadłużenie wobec operatora,
    którego nie obchodzą rozliczenia między
    Tobą i pracodawcą.