  • 1. Data: 2003-04-04 11:56:54
    Temat: Prawa autorskie.
    Od: "Mariusz" <m...@p...neostrada.pl>

    Witam grupowiczów,

    Czy orientujecie się co oznacza zapis na umowie o dzieło: "X przekazuje
    autorskie prawa majątkowe Y"?
    Dziełem jest poprowadzenie szkolenia.
    Czy to oznacza, że np. prezentację, którą zrobiłem sam w popularnym
    programie prezentacyjnym mam oddać zamawiającemu i nie rościć pretensji
    jeśli będzie ona wykorzystana przez Y w przyszłości bez mojej wiedzy?

    Mario

  • 2. Data: 2003-04-04 16:11:38
    Temat: Re: Prawa autorskie.
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

> [...]
    > programie prezentacyjnym mam oddać zamawiającemu i nie rościć pretensji
    > jeśli będzie ona wykorzystana przez Y w przyszłości bez mojej wiedzy?

    mniej wiecej. dodatkowo: nie bedzie mogl sam wykorzystac juz jej sam w
    przyszlosci skoro przekazal prawa.
    v.

  • 3. Data: 2003-04-04 19:51:12
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl> napisał w
    wiadomości news:b6karc$mho$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > mniej wiecej. dodatkowo: nie bedzie mogl sam wykorzystac juz jej sam w
    > przyszlosci skoro przekazal prawa.

    o ile takowe posiada,
    bo jezeli samo szkolenie odbylo sie w oparciu o podstawowe,
    popularne i praktykowane techniki, nie jest mozliwe aby
    osoba prowadzace te szkolenie przeniosla prawa, ktorych nie posiada.