  • 1. Data: 2003-04-04 11:52:05
    Temat: "Opcja" na nieruchomosc - a'la umowa przyrzeczona
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    Witam!

    Interesuje mnie, czy jest mo?liwe zawarcie umowy podobnej do umowy
    przyrzeczonej, z tym ze nie precyzujacej przyszlego nabywcy? Tzn:
    umawiam, sie ze mam prawo w ciagu 3 miesiecy kupic jakas nieruchomosc po
    danej cenie i moge to prawo komus oddac/odsprzedac. Oczywiscie za to
    prawo odpowiednio w?a?ciciela wynagradzam...

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 2. Data: 2003-04-04 12:52:02
    Temat: Re: "Opcja" na nieruchomosc - a'la umowa przyrzeczona
    Od: "Jaroslaw Matejczuk" <j...@j...net>

    Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > danej cenie i moge to prawo komus oddac/odsprzedac. Oczywiscie za to
    > prawo odpowiednio właściciela wynagradzam...

    No to jest wlasnie umowa przedwstepna z dodatkowymi klauzalami dot.
    mozliwosci zmiany nabywcy.
    Pisze sie, ze kupujesz ty ale masz prawo do wskazania innej osoby.
    I po sprawie.
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-04-04 13:05:56
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Jaroslaw Matejczuk <j...@j...net>:

    > No to jest wlasnie umowa przedwstepna z dodatkowymi klauzalami dot.
    > mozliwosci zmiany nabywcy.

    W?a?nie - 1/4 le napisa?em - chodzi?o o przedwst?pn?...

    > Pisze sie, ze kupujesz ty ale masz prawo do wskazania innej osoby.
    > I po sprawie.

    Z tym ?e ona musi zawieraae "istotne postanowienia umowy przyrzeczonej" -
    czy przypadkiem niewskazanie (wyra 1/4 ne i jednosnaczne) jednej ze stron
    nie podpada pod to?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --

  • 4. Data: 2003-04-04 17:40:54
    Od: "Jaroslaw Matejczuk" <j...@j...net>

    nie komplikuj.
    jako kupujacy wystepujesz ty ale zastrzegasz
    sobie prawo do wskazania innej osoby i juz.

    pzdr,
    JarekM