  • 1. Data: 2003-04-04 11:11:19
    Temat: Jak ustalić (nieznaną) wartosć przedmiotu umowy?
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    Wniosłem do Sądu pozew o uznanie za nieważną umowę sprzedaży, którą zawarł
    mój dłuznik z synem (sprzedał firmę), czyli skarge pauliańską. Nie znam
    wartości firmy, która została sprzedana, a dłuznik raczej nie pała chęcią,
    żeby mi to wyjaśnić. Wniosłem pozew do Sądu, gdzie wyjaśniłem, że nie podaję
    wartości przedmiotu sporu, bo go po prostu nie znam i zawnioskowałem o
    wezwanie dłuznika do przedłożenia dokumentów sprzedaży firmy. Co się stało?
    Sąd wzywa mnie w lakonicznym piśmie do podania wartości przedmiotu sporu pod
    rygorem zwrotu pisma. Czy ktos wie lub zna komentarze na ten temat? Jak z
    tego wybrnąć?
    czarny

  • 2. Data: 2003-04-04 12:54:17
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pod
    > rygorem zwrotu pisma. Czy ktos wie lub zna komentarze na ten temat? Jak z

    Biedaki nie moga określić wpisu.
    chyba trzeba podać np: nie mniej niż ......
    ale niech sie mecenasy odezwą,

    pzdr,
    JarekM