  • 1. Data: 2009-03-05 07:31:39
    Temat: problem z myszami
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam problem z gryzoniami. Laza mi po calym mieszkaniu. Deratyzacja daje
    efekt na jakis miesiac dwa, trutki to chyba nie dzialaja (potrafia
    opakowanie 250g zjesc w tydzien) nad odstraszaczami sie zastanawiam
    (dzialaja czy raczej szkoda kasy?).
    Problem pojawil sie po tym, jak po sasiedzku otworzyl sie sklep spozywczy.
    Niestety wlasciciele i obsluga naleza do bardzo niechlujnych ludzi i odpadki
    walaja sie zarowno w ich piwnicy, jak i do okola sklepu.
    Przez co myszy maja co jesc i grasuja caly rok.
    Sasiad ma w nosie zrobienie porzadku, o deratyzacji tez nie mysli.W nosie
    mma jego porzadki, ale dokarmianie myszy juz mi nie odpowiada.
    Mozna zafundowac jemu jakas kontrole?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-05 07:48:47
    Temat: Re: problem z myszami
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Baczek pisze:

    > Mozna zafundowac jemu jakas kontrole?

    Fundować nie musisz, na koszt podatników zrobi ją Sanepid jeśli im
    zgłosisz ten problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2009-03-05 07:57:40
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Sasiad ma w nosie zrobienie porzadku, o deratyzacji tez nie mysli.W nosie
    > mma jego porzadki, ale dokarmianie myszy juz mi  nie odpowiada.

    Dobrego kota przyprowadzić:)

  • 4. Data: 2009-03-05 08:14:17
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Fundować nie musisz, na koszt podatników zrobi ją Sanepid jeśli im
    > zgłosisz ten problem.

    Podobno sasiad sadzi sie z Sanepidem (albo oni z nim), bo parokrotnie
    wywalich ich z sklepu.

  • 5. Data: 2009-03-05 09:20:49
    Od: armar <a...@p...fm>

    r...@m...com pisze:

    > Dobrego kota przyprowadzić:)

    Lepsze rezultaty dają złe koty.
    Tak samo jak i z psami - dobre psy się łaszą do złodziei
    zamiast ich gryźć. :)
    Dobremu psu można kupić upgrade w postaci tabliczki
    z napisem "Uwaga, zły pies", a dla kotów nie ma takowych.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 6. Data: 2009-03-05 10:35:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 10:20:49 +0100, armar napisał(a):

    > Tak samo jak i z psami - dobre psy się łaszą do złodziei
    > zamiast ich gryźć. :)
    > Dobremu psu można kupić upgrade w postaci tabliczki
    > z napisem "Uwaga, zły pies", a dla kotów nie ma takowych.

    I paplesz jak ogromna rzesza społeczeństwa i producentów tabliczek z tego
    typu napisem.
    Nie ma złych psów.

  • 7. Data: 2009-03-05 10:39:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > I paplesz jak ogromna rzesza społeczeństwa i producentów tabliczek z tego
    > typu napisem.
    > Nie ma złych psów.

    Ale on pisał o dobrych, a "zły" miał być tylko na tabliczce.
    Mój husyky jest typowym przykładem że ma rację. ;-)

  • 8. Data: 2009-03-06 02:05:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > I paplesz jak ogromna rzesza społeczeństwa i producentów tabliczek z tego
    > typu napisem.
    > Nie ma złych psów.

    Uhm. Powiedz to kobiecie, której pies zeżarł pół twarzy.