eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › problem z gwarancją
  • Data: 2004-01-03 11:26:12
    Temat: problem z gwarancją
    Od: MM <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W styczniu roku 2001 kupiłem komputer w firmie poleconej przez znajomego
    kolegę, to była działalność prowadzona przez osobę fizyczną w jego
    miejscu zamieszkania.

    Skusiły mnie niskie ceny.

    Otrzymałem od tego przedsiębiorcy rachunek i gwarancję (wystawioną przez
    ten podmiot na cały komputer, gdzie wyszczególnione były konkretne
    podzespoły z czasem na jaki udzielana jest gwarancja).

    Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na
    gwarancji, która wystawił mi ten podmiot gospodarczy.

    Mam jednak problem, ponieważ osoba prowadząca tą działalność zakończyła
    ją jakieś 1.5 roku temu.

    Mi popsuł się monitor jakiś tydzień temu, gwarancję na ten monitor mam
    teoretycznie do 17 stycznia roku 2004.

    Kontaktowałem się z tym człowiekiem, stwierdził, że nie załatwi mi tej
    naprawy gwarancyjnej ponieważ nie prowadzi już tej działalności.

    Co mogę w tej sytuacji zrobić ?

    Proszę o poradę ewentualnie wskazanie jakiś konkretnych instytucji lub
    aktów prawnych regulujących tą sytuację.

    Pozdrawiam

    Skrzywdzony klient

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1