eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2004-01-03 16:04:34
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "MM" <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl...
    > Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na
    > gwarancji, która wystawił mi ten podmiot gospodarczy.

    Jeśli na monitor była gwarancja producenta, a sprzedający pewnie nim nie
    był, to po prostu poszukaj serwisu tej firmy. Przeszukaj Internet i znajdź
    krajowego przedstawiciela. Zresztą na gwarancji powinien być adres
    udzielającego gwarancji. I na ten adres wyślij powiadomienie o usterce.
    Wyślij listem poleconym, bo ważne jest, żeby był dowód na zgłoszenie.
    Sądzę, że wskażą Ci najbliższy serwis. Niezależnie od pisma możesz wysłać
    do nich równolegle maila. Może szybciej odpowiedzą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1