eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2004-01-03 15:02:48
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    > Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na

    Skoro masz gwarancje producenta to ja bym sie nie uzeral
    z felernym sprzedawca tylko znalazl najblizszy punkt gwarancyjny
    i go tam zawiozl / wyslal do naprawy. Do wiekszosci porzadnych
    punktow bedziesz mogl wyslac go na koszt serwisu. Wiec IMO
    nie warto zaczynac bo mozesz zostac z guzem bez monitora ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl
    GSF 600S '03 (black), LTD 440 '81 (black)





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1