eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2004-01-03 15:06:40
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    > Skoro masz gwarancje producenta to ja bym sie nie uzeral

    Ah, nie doczytalem w pozniejszym watku, ze jej nie masz..
    Sprobuj dogadac sie z tym gosciem zeby dal Ci przynajmniej
    gwarancje producenta, o ile ja jeszcze ma.. Bo albo nie chce
    mu sie ruszyc tylka i wiezc monitora do serwisu (oby), albo
    zgubil gwarancje producenta i sie wykreca, bo w tym wypadku
    na swoj koszt musialby go naprawiac :) A z praktyki
    wynika, ze naprawa w duzej wiekszosci przypadkow jest
    nieoplacalna.. No, chyba ze masz jakiegos wypasnego LCD :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl
    GSF 600S '03 (black), LTD 440 '81 (black)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1