eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2004-01-03 12:51:55
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MM wrote:

    > Tego się obawiam, że pozostała mi droga cywilna, ale konkretów dowiem
    > się pewnie po opłacie u prawnika, zastanawiam się tylko czy warto,
    > dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    > Jeśli ktoś miał podobny przypadek i z praktyki mógłby coś napisać,
    > chętnie poczytam.

    Jeśli to jest typowy monitor to zapewne nie warto, biorąc pod uwagę
    koszty sądów, prawników etc. Spróbuj co najwyżej przejść się do
    rzecznika praw konsumentół - to nic nie kosztuje. Jeśli usterka nie
    jest poważna to zapewne znajdziesz jakąś firme która odpłatnie naprawi
    ci to taniej. Ale z formalnego punktu widzenia masz prawo żądać naprawy
    od sprzedawcy. To, że on nie chce może wynikać także z tego, że
    gwarancja producenta którą on ma kończy się trochę wcześniej niż ta dla
    ciebie i tak naprawdę to on a nie producent płaciłby za naprawę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1