  • 1. Data: 2003-05-23 20:40:44
    Temat: problem z firmą
    Od: "Agawa" <a...@w...pl>

    Mam powazny problem. Na prośbe przyjaciela rodziny we wrześniu 2002 roku
    załozyłam firmę, na swoje nazwisko, w zamian za to miałam miec płacony ZUS,
    dla mnie byłoby to dużo biorąc pod uwage fakt, że jestem bezrobotna, a
    mieszkam w małej miejscowości gdzie szans na prace nie ma. Okazało się, że
    mój ZUS nie był płacony, ani żadne inne rachunki, np. za telefony komórkowe.
    w tej chwili przychodza mi do domu nakazy zapłaty, czy moge cos zrobić? W
    świetle prawa to zapewne ja jestem winna, facet sie miga, brzydko mówiąc, ja
    dałam sie nabrać, co teraz?? nie mam żadnych srodków do życia, co robić? czy
    komornik może przyjść do miejsca mojego stałego pobytu i zabrac co mu sie
    uwidzi??
    Prosze pomóżcie, albo pokierujcie gdzie moge szukac pomocy??
    aga

  • 2. Data: 2003-05-24 08:55:26
    Temat: Re: problem z firmą
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Agawa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwidzi??
    > Prosze pomóżcie, albo pokierujcie gdzie moge szukac pomocy??

    Niezwłocznie powiadom prokuraturę i to jak najszybciej.
    Komornik może zająć wszystkie rzeczy z wyłączenien niezbędnych do
    egzystencji i wykonywania pracy.

    Pozdrowienia
    Michał