  • 11. Data: 2006-09-14 14:25:05
    Temat: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papik wrote:

    > Daj linka to Ci powiem :>

    Ja bym poprosił o jej telefon ;->

  • 12. Data: 2006-09-14 14:47:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tomeka33 wrote:

    > Galerie zalozyla wczoraj - date urodzenia podala 14.09.1991 - czyli dzisiaj
    > skonczyla 15 lat. Zglaszac?

    Jako że nie skończyła jeszcze 17 lat, przepisy kodeksu karnego jej nie
    dotyczą, kapusiu.

  • 13. Data: 2006-09-14 14:51:28
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 16:25:05 +0200, Andrzej Lawa napisał/napisała:
    > Ja bym poprosił o jej telefon ;->

    Ja tylko niese pomoc (fotograficznom) :D

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 14. Data: 2006-09-14 15:24:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Papik wrote:

    > Ja tylko niese pomoc (fotograficznom) :D

    :D

  • 15. Data: 2006-09-14 15:28:39
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 4:23 PM, Andrzej Lawa wrote :

    > ROTFL

    > 1) podstawa prawna?
    > 2) twierdzisz, że robienie aktów wyklucza naukę?

    Twierdzę, że jest podejrzenie demoralizacji. I twierdzę, że pozowanie
    nago przez 15-latkę nie jest rzeczą która jest dobra dla dziecka.

    > Tia, i komitet parafialny...
    >
    > Idź donieś rydzykowi, moherze.

    A nie przyszło Ci do głowy, że może jak dziecko sprzedaje swoje ciało (i
    żeby nie było niejasności uważam, że dorosłe osoby mają prawo to robić)
    to coś jest nie w porządku? Może jest wykorzystywana przez dorosłego, a
    może rodzice nie sprawują nadzoru, itd. itp.

    Etykietkę mohera i kapusia z godnością "przyjmę na klatę". Byłem gorzej
    nazywany przez lepszych ludzi. Wolę być moherem i kapusiem niż osobą,
    która w obawie przed głupimi uprzedzeniami nie przedsięweźmie czynności,
    które mogą komuś pomóc. A jeśli nic nie ma (np. dziewczyna ma 22 lata)
    to ani prokurator ani sąd nic jej nie zrobią -- więc nie spowoduje to
    żadnych strat.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 16. Data: 2006-09-14 15:28:43
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 4:47 PM, Andrzej Lawa wrote :

    > Jako że nie skończyła jeszcze 17 lat, przepisy kodeksu karnego jej nie
    > dotyczą, kapusiu.

    Ale są podżegacze i pomocnicy...

  • 17. Data: 2006-09-14 15:40:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemysław Płaskowicki [Thu, 14 Sep 2006 15:38:26 +0200]:

    > Ja bym zgłosił. Zdjęcia powstały gdy miała mniej niż 15 lat.

    Pardon - znaczy gołe fotki, które sobie porobiłam (a nawet,
    o zgrozo, część robili mi moi rodzeni rodzice - te jak miałam
    circa 3 latka) - są nielegalne...? :P I jak je teraz wrzucę
    na stronkę to co, zamkną mnie? :)

    Paranoja w podskokach...

    Kira

  • 18. Data: 2006-09-14 16:13:42
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    tomeka33 napisał(a):

    > Galerie zalozyla wczoraj - date urodzenia podala 14.09.1991 - czyli dzisiaj
    > skonczyla 15 lat. Zglaszac?

    Naprawde sie tak nudzisz i wynajdujesz sobie problemy?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 19. Data: 2006-09-14 16:41:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Płaskowicki wrote:
    [ciach]

> [...]

    DZIECKA?

    > A nie przyszło Ci do głowy, że może jak dziecko sprzedaje swoje ciało (i

    Na części? ;)

    > żeby nie było niejasności uważam, że dorosłe osoby mają prawo to robić)
    > to coś jest nie w porządku? Może jest wykorzystywana przez dorosłego, a

    A może poszła do lasu?

    > może rodzice nie sprawują nadzoru, itd. itp.

    Nadzór to sprawują obozowi kapo.

    Rodzice powinny sprawować opiekę oraz wychowywać.

    Przy czym robienie paniki z powodu aktów to zwykłe zmoherzenie.

    > Etykietkę mohera i kapusia z godnością "przyjmę na klatę". Byłem gorzej
    > nazywany przez lepszych ludzi. Wolę być moherem i kapusiem niż osobą,

    Są też tacy, to wolą owce od dziewcząt. Tylko wam wszystkim współczuć ;->

    > która w obawie przed głupimi uprzedzeniami nie przedsięweźmie czynności,

    Głupie uprzedzenia to masz właśnie ty.

    > które mogą komuś pomóc. A jeśli nic nie ma (np. dziewczyna ma 22 lata)

    "Niewinni nie muszą się obawiać władzy", tak?

    > to ani prokurator ani sąd nic jej nie zrobią -- więc nie spowoduje to
    > żadnych strat.

    Jasne. Poza "nalotem" nadgorliwych polucjantów (w odróżnieniu od
    policjantów, którzy fachowo wykonują swoją pracę), wyrabiających normę
    polowań na "pedofili". Jeśli uważasz, że to takie przyjemne, zrób na
    siebie donos, że handlujesz pirackim oprogramowaniem i masz pornografię
    dziecięcą - potem opowiesz wrażenia z "kociołka". Jak już (ewentualnie)
    odzyskasz "zabezpieczony" przez polucjantów komputer.

  • 20. Data: 2006-09-14 17:04:27
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 5:40 PM, Kira wrote :
> [...]
    > o zgrozo, część robili mi moi rodzeni rodzice - te jak miałam
    > circa 3 latka) - są nielegalne...? :P I jak je teraz wrzucę

    Mam nauczkę, żeby na początku postu umieszczać definicje ;-)

    Pierwszy piszący napisał "akty". Wszystko zależy co to za akty są.
    Słownik języka polskiego definiuje "akt" jako <<obraz, rzeźba lub
    fotografia przedstawiające nagą postać>> -- zatem definicja jest tu
    bardzo szeroka. Zgodzimy się, że istnieją akty (zdjęcia przedstawiające
    nagą postać), które z całą pewnością zaliczyć można to kategorii
    pornografii i takie akty, które do kategorii pornografii nie zaliczymy.
    Karalne jest posiadanie (i inne czynności) dotyczące pornografii z osobą
    poniżej 15 roku życia.

    Zdjęcia dzieci bez wykształconych trzeciorzędnych cech płciowych w
    polskiej kulturze nie są postrzegane (i słusznie) jako posiadające cechy
    pornografii. Są zatem legalne.

    Jednocześnie trzeba zauważyć, że w polskim kręgu kulturowym nagość osób
    o wykształconych trzeciorzędnych cechach płciowych zwykle miewa podtekst
    erotyczny.

    Po tym wstępie, wyjaśnię dlaczego radziłem i nadal radzę zainteresować
    sprawą organa wymiaru sprawiedliwości:
    1. Uznałem, że skoro pierwszy pytający jest zaniepokojony to ma ku temu
    powody. (Nie są to na przykład zdjęcia z plaży naturystów, gdzie nagość
    ma zupełnie inny charakter).
    2. Uznałem, że nie jest dobre 14 czy 15 letniej osoby umieszczanie
    swoich nagich zdjęć w Internecie. Chociażby ze względu na ewentualne
    postrzeganie takiej sprawy przez rówieśników.
    3. Uznałem, że z zawiadomienia nic złego nie może wyniknąć. Choć jak
    zauważył Andrzej Lawa -- mogę i zapewne jestem naiwny.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed